روایت‌هایی خواندنی درباره سردار سلیمانی؛

من قاسم سلیمانی‌ام و کت و شلوار به تن دارم!

این روزها داستان‌های گوناگونی از دلاوری‌های این سردار بزرگ نقل می‌شود که هیچگاه درستی یا نادرستی شان از طرف هیچ مقام رسمی تأیید نشده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،با آغاز درگیری‌های منطقه که به نوعی نقطه آغاز آن را می‌توان از سوریه دانست شاهد، نقطه نظراتی در رابطه با چگونگی این درگیری‌‌ها بودیم.

در ابتدا ساز مخالف از سوی معارضین سوری زده می‌شد و کم کم گروه‌های تروریستی از کنار آن ریشه دوانده و ظهور پیدا کردند، در این میان اظهارنظرات مختلفی برای فروکش کردن این نا آرامی‌ها از سوی کشورهای منطقه و جهان مطرح شد اما بدون شک اقدامات ایران و ارائه راه حل‌هایش صادقانه و کارآمد بود چرا که پشت آن هیچ‌گونه اغراض سیاسی نهفته نیست‌.

در این بین دو مهره کلیدی در تحولات منطقه وجود دارد که در تیتر اخبار جایگاه مهم و ثابتی را به خود اختصاص داده‌اند که این دو مهره یکی " بندر بن سلطان" که از دور تحولات منطقه خارج شد که که در پیشبرد اهداف غرب و هدایت و تامین تروریست‌ها عاجز ماند در نتیجه به عنوان یک مهره سوخته تلقی شد و دیگری " سردار قاسم سلیمانی" است که با مشاوره‌های نظامی خود منجر به شکست تروریست‌ها در بسیاری از مقاطع شده است.
 
خارج از مرزهای جغرافیایی ایران افسان‌های زیادی درباره او سر زبان هاست. افسانه‌هایی که هیچ وقت درستی یا نادرستی شان از طرف هیچ مقام رسمی تایید نشده
 
با توجه به اینکه این روزها داستانهای گوناگونی از دلاوری‌های این سردار بزرگ نقل می‌شود که حتی شاهد پیامک شدن آن در این روزها هستیم در این گزارش بر آن شدیم تا طی یک گزارش برخی از این داستان‌هارو گرداوری کنیم چرا که اگر برخی از آن‌ها به افسانه شبیه باشد اما در خور ذکاوت و قدرت سردار بدون شک خواهد بود.
 
نامه معروف سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا
 
یکی از معروف‌ترین این روایت‌ها جریان نامه سردار سلیمانی به وزیر دفاع آمریکا بعد از نامه اول و تهدید آمیز اوباما به رهبر معظم انقلاب آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله) است.
 
سازمان ادارای پنتاگون از ۷ لایه حفاظتی تشکیل شده است که از این میان، ۴ لایه به طور خاص مربوط به کنترل ارتباطات با شخص وزیر دفاع یا رییس پنتاگون میباشد که کمی بعد از نامه اوباما نامه‌ای از تمام این لایه های امنیتی ، اطلاعاتی و حفاطتی عبور کرده و مستقیم ، روی میز کار وزیر دفاع یعنی لئون پانتا قرار میگیرد.
 
ظاهر ساده نامه که هیچ آرمی از سازمان های مرتبط با پنتاگون در آن به چشم نمیخورد توجه وزیر را جلب کرده و وی آن را از روی میز برمیدارد … با باز کردن نامه و خواندن آن عرق سردی بر چهره پانتا مینشیند !
 
یک نامه با سربرگ رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران … نامه حاوی عبارتی بود که قطعا برای رییس پنتاگون با آن عظمت حفاظتی باورکردنی نبود !
 
 ” اگر لازم باشد از این هم نزدیک تر خواهیم شد ”
 
امضا : قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس جمهوری اسلامی ایران
 
 
من قاسم سلیمانیم و کت و شلوار تنمه..!
 
در تاریخ 93/9/23 شبکه تلویزیونی الفرات عراق یک میهمان ویژه داشت که در خلال آن می‌خواست از  شکست یک عملیات ویژه داعش پرده بردارد میهمان شبکه یکی از روسای قبایل عراق و فرمانده نیروهای مردمی عراق آقای ابوحسن می‌گفت ما اطلاع یافتیم که 370 نفر از نیروهای داعش طی عملیاتی قصد گروگانگیری ایرانیان زایر را در نزدیکی کربلا دارند.
 
 فرمانده عراقی ادامه داد: ما طبق وظیفه موضوع را سریعا به حاج قاسم سلیمانی اطلاع دادیم چون ایشان فرمانده حفاظت از زوار اربعین بودند این فرمانده عراقی توضیح میدهد حاج قاسم سریعا مسیر حرکت داعش را رصد کردند و با 20 نفر از نیروهای زبده اش در سر راه نیروهای داعش کمین کرد فرمانده عراقی چنین توضیح داد ک نیروهای حاج قاسم سلیمانی با نیروهای داعش درگیری شدند واین درگیری نیم ساعت بطول انجامید.
 
 ابو حسن افزود  بعد از اتمام درگیری من با نیروهایم به منظقه درگیری رفتم وبا چشمان خودم دیدم که تمام نیروهای داعش بجز یک نفر که اسیر شده بود کشته شده بودند  ابوحسن چنین توضیح داد که حاج قاسم سلیمانی که کت و شلوار  تنش بود رو به اسیر داعشی کرد و کت و شلوارش را نشان داعشی داد و گفت:
 
همانطور که ميبينيد لباس من براى جنگ نيست واى بر شما اگر  رهبرم سيدعلى دستور بدهد که لباس نظامى بپوشم... !
 
 
ماجرای حضور سردار در نماز جمعه البغدادی
 
ابوبکر بغدادی در یکی از خطبه‌های نماز جمعه گفته بود: ما اگر سردار سلیمانی را دستگیر کنیم مانند خلبان اردنی آن را در آتش خواهیم سوزاند و گفته می‌شود جواب سردار سلیمانی در واکنش به این موضوع بدین شره است:
 
" آقای بغدادی! زمانی که این حرف را می زدی بنده روبروی شما در صف سوم، بین جمعیت نشسته بودم! "
 
 
کیک تولد برای سردار سلیمانی
 
۲۰ اسفندماه، سالروز تولد سردار قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه قدس است. این عکس در صفحه منعکس کننده اخبار عراق در فیسبوک منتشر و اعلام شده است، کیک را عراقی ها برای سردار سلیمانی طراحی کرده‌اند.

خبر ناگوار سردار سلیمانی برای صهیونیست‌ها

در اردببهشت 92 خبری منتر شد مبنی بر اینکه یک  منبع نزدیک و مطلع  از قول سرلشکر قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس به شبکه المیادین گفت: رژیم صهیونیستی با اقداماتی شبیه آنچه در حومه دمشق انجام داد، نمی تواند هیچ خللی در قدرت مقاومت ایجاد کند.
این منبع مطلع از قول سردار سلیمانی افزوده است: همان طور که «سنگ» به موشک 100 کیلومتری تبدیل شد، به زودی و با عنایت خداوند متعال، قدرت تولید موشک مقاومت با سر جنگی در داخل را به برد 400 کیلومتری خواهیم رساند.

یک اس ام اس برای ژنرال پترائوس آمریکایی
 
 ژنرال پترائوس مديركنونی سازمان سيا داستانی را از زمانی بازگو می‌کند كه يك ژنرال 4 ستاره در عراق بود. اوايل سال 2008 زمانی كه مجادله بين گروه شبه نظامی شيعه از يك طرف و ارتش آمريكا و عراق از طرف ديگر شعله ور بود، به پترائوس يك تلفن داده شد كه در آن يك اسم ام اس از سردار ايرانی بود.
 
 اين مسيج از فرمانده سپاه قدس، قاسم سليمانی آمده بود، و توسط يكی از رهبران عراقی منتقل شده بود، در آن پيغام نوشته شده بود؛ :
 
ژنرال پترائوس! شما بايد مرا بشناسی، من قاسم سليمانی هستم، كسی كه سياست های ايران را در عراق، لبنان، غزه و افغانستان تدوين می‌كند و صد البته سفير ايران در بغداد نيز عضو سپاه قدس است و كسی كه جايگزين او می‌شود نيز عضو سپاه قدس است.
 

 
ژنرال سلیمانی، این «مجاهد» تحت تعقیب شیطان بزرگ و نوچه هایش، برای فرزندان این آب و خاک ، همان «حاج قاسم» بسیجی آفتاب سوخته کرمانی است که گوش به فرمان رهبر و چشم به آزادی قدس شریف دارد و اگر جنگ برای بسیاری از همرزمان او در سال 1367 به صورت پایان یافت، برای او آشکارا تا امروز تداوم داشته و خواهد داشت.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعیدباغشنی
۲۰:۵۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۰
سلام خدمت همه عزیزان خدمت کذار ایران دیدید چطور پدرعزیزمو خوب وعدالت خواه بود حلال وحرام سرش بود ..وخداوند چطور تو دنیا عزیزش کردپدرعزیزم یادت گرامی انشالله من همه راه شمارا ادامه دهم فرزندت سعید
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۰۰:۴۷ ۱۶ شهريور ۱۳۹۹
سلام، ایا فایل صوتی سخنان حاج قاسم که در مورد اینکه بدون لباس رزم در منطقه بودن رو در اختیار دارین برام ارسال کنین؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۳۷ ۲۱ تير ۱۳۹۸
حاج قاسم تو چیکار کردی که خوب و بد دوستت دارن
از خدا میخوام سایه ات حالا حالا ها بالای سرمون باشه
به شخصه حاضرم باقیمانده عمرم را بدهم تا تو باشی...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
باسلام به اقا امام زمان ع ورهبر عزیزم ویاران وفرزندان این مرزو بوم وسلامی از سمیم قلب به سردار رشید اسلام سردار سلیمانی که مایه افتخار ایران وایرانی هستیدکه امیدوارم همیشه سلامت باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۰ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
سلام برمردان خدادرود فراوان برسرداررشیداسلام افتخارملت ایران ارزوی موفقیت داریم برای این بزرگوارعزیز
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
سردار سلیمانی همچون زهیر بن قین فرمانده لشکر سمت چپ کربلا در روز عاشورا است که رشید و دلاور مرد بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۵ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
حاج قاسم : دلخوشی رهبر .دلگرمی ملت .خارچشم منافق .کابوش دشمن .فدات بشم حاجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
بخدا یدونه ای ....خداپشت وپناهت ای مردباخدااا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۲۸ فروردين ۱۳۹۵
زنده باد سردار شجاع ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۱ فروردين ۱۳۹۵
سردار سرت سلامت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
امام زمان پشتیبانت سردار
-
ناشناس
۰۹:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۵
دست علی یارت باد دلاور و دعا می کنم دو پسرم شییه تو با شند در خط ولایت وجان فدای رهبر باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۱ ۱۷ فروردين ۱۳۹۵
درود بر سردار سلیمانی شیر مرد بیشه ی ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۱ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
درود بر او
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۶ فروردين ۱۳۹۵
خدایا به حق محمد ص و آل محمد ع حاج قاسم و یاران گرامیش را از تمام بلیات محفوظشان بدار و دل رهبر عزیز و حکیممان را شاد فرما.
الهی آمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
حاج قاسم مرسی سا یت انشا ا... همیشه سر مردم ایران باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سرباز اسلام وولایت خداوند شملرا ازتمام بلیات ارضی وسماوی حفظ کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
خیلی بهش افتخار میکنم که یه مرد شیعه مر تضی علی هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سردار غزیزمان حاج قاسم جان کاش می شد در رکابت جانم را فدای مبارزه با تروریست ها می کردم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
فدايي داري
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
درود بر شرفت سردار سلیمانی عزیز واقعا مایه افتخار و قوت قلب همه مسلمانان جهان و ایرانی . خداوند حافظ و نگهدارت باشه ان شاالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
درود خداوند بر حاج قاسم و بر تمام پیروان ولایت
یا حسین(ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
واقعا باید هزاران هزار مرتبه بابت امنیتی که در کشور حکم فرماست خدارو شکر کنیم و به داشتن سردارانی چون حاج قاسم سلیمانی به خود می بالیم
خدایا ما رو جزء خدمتکاران به اسلام قرار بده
آمین
-
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
زنده باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
زنده باد سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
حاج قاسم دلاور انشاالله زیر سایه ی حق و امام زمان و رهبری عمری طولانی و باعزت تا ظهور حضرت مهدی (عج) داشته باشین*آفرین بر غیرت و شجاعت شما *مرگ بر دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی ایران مقتدر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
درود بر شرفت سردار.
اگر اذن رهبری باشد در رکابت هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
من سرباز زمان جنگ هستم . سردار اگه یکوقت جنگ شد.نگی به من تو پیر شدی حق نداری بیای جنگ ها.من پایه دفاع از مملکت هستم.حتی اگر پیر هم بشم بازم شیرم .چون سرباز ایران زمینم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
اي خداي بزرگ از عمر ناقابل من بردار وبه عمر سردار سپاه اسلام بيفزا . واگر مقرر فرمدي دردي به اوبدهي آن درد رابه من ده كه باعث افتخارم باشد .. در پناه خدا ودعاي خير امام زمان باشيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
درود بر سردار بزرگ اسلام حاج قاسم سلیمانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
به وجودت افکارت هدف و پشت کارت میبالم و افتخارم میکنم
با بودن سرداران و شیردلان هم چون سردار عزیز سلیمانی وطن عزیزمان ایران همیشه پایدار خواهد بود انشالله
سردار گرامی همیشه پایدار سلامت و شاداب باشین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
زنده باد حاج قاسم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
خداوند نگهدارتون باشه
شیعه علی (ع) همینه بخدا
زنده باشید.
Germany
ناشناس
۱۰:۳۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
با سلام خدمت همه دوستان. ایران با تکیه بر خداوند و اهل بیت علیهم السلام و به تبع آن عزیزان ولی فقیه امثال حاج قاسم عزیز بسیار دارد. خداوند بر عمرش بیافزاید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
خداوند سردار و یارانش رو حفظ کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
کجایند مردان بی ادعا...
چه بسیار از این جنس مردمان که شهید شدند
درود بر حاج قاسم عزیز
درود بر رزمندگان پابه رکاب حاج قاسم
درود بر شهیدان حرم
در عراق و سوریه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
درود به شرفت و غیرتت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
الحق که سرباز حسینی
درود بر شما،در پناه حق.
Kazakhstan
ناشناس
۰۹:۴۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
خدا حفظش کند.به کوری چشم بد خواهان
-
ناشناس
۰۹:۴۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
الان بغض گلويم را گرفته و چشمانم در حالت باراني قرار گرفته و چيزي نميتوانم بگويم جزء اينكه در حفاظ قدرت الله باشي
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سردار امیدوارم مورد توجهات خاص امام زمان (عج) قرار بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سلامت باشید سردار
Australia
ناشناس
۰۹:۰۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
من به عنوان یک فرزند شهید ، به سردار افتخار میکنم. سرم رو با افتخار بالا می گیرم و با صدای بلند می گویم : من هم وطن حاج قاسم سلیمانی هستم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام و درود خدا و بندگان صالحش بر این عزیزان که آسایش و امنیت کشور عزیزمان مدیون این دلاور مردان میباشد خداوند حفظشان فرماید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام بر شما دلاوران شما افتخار ملت اید خداون شماره حفظ کند و بر دشمنان پیروز گرداند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
بسم رب الشهدا و الصدیقین
فرمانده بی نظیری
از مجاهدت هایت همیشه خرسند می شوم
همیشه برایتان از پروردگار سلامتی و آرامش می خواهم
تا شما شیران این سرزمین هستید هیچ احدی جرات تعرض به این سرزمین به خودش نمیدهد
یا حق
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
من عاشق سردار هستم و همیشه به اینکه ایران ما چنین مردانی دارد افتخار می کنم علی یار و یاور سردار و همرزمایش باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
کاش در رکابت بودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سردار وطن زنده باشی و سرافراز.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام بر سردار بزرگ اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام سردار رهبرا
از تو به یک اشاره ازما به سردویدن
سرباز پا در رکاب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
زنده باشی بسیجی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سردار عشقه یا علی دلاور
United States of America
ناشناس
۰۴:۵۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
همیشه کنار شما سردار عزیز هستیم.مطیع و سرباز رهبریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۲۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
با خوندن کلمه ب کلمه متن احساس غرور میکردم، درود و هزاران درود بر سردار بزرگ و همرزمان دلاورش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۱۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
ایران فدای سردار بزرگش...
حاجی اراده کنه تمام جوانان وطن پا در رکابشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
من شخصا بسيا بسيار دوستش دارم و به وي افتخار ميكنم هر جا هست خدا پشت و پناهش باشه. بخدا قلبا ارادت دارم و اگه يه روز
ببينمش بوسه بر پيشاني و دستانش خواهم زد
United States of America
ناشناس
۰۲:۴۱ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
برا سلامتیش صلوات‌بفرست..
اللهم‌صلی‌علی‌محمدوال‌محمد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
خدا حفظش کنه ان شا الله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
بر بدخواهان حاج قاسم لعنت
تا کور بشه هر کی که نتونه حاج قاسم ما رو ببینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
درود بر سردار رشید اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی
Saudi Arabia
ناشناس
۰۱:۳۰ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سربازی امام زمان (عج) برازندیتان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
انشاالله همیشه سلامت باشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
درود بر شما سردار شجاع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۸ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام بر سرداری که اقتدار ایران اسلامی را برای قدرتهای پوشالی استکباری معنا نمود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سلام سردار خدا پشت و پناهت رشادتهایت باعث روحیه انقلابی مردم ایران شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
زنده باد سردار ایرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۳ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
حاج قاسم عزیز حاج قاسم های دگر درراه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
خداوند حافظ ونگهدارت باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
سردار جون خدا قوت ما مرز نشبن ها بعد از خدا امیدمون به شما و جون های جان بر کف و رشید این کشوره خدا حفظتون کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۴ ۱۵ فروردين ۱۳۹۵
درود بر شرفت سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
سردار سلیمانی بی شک یکی از یاران و سربازان واقعی امام زمان عجل الله است.خدا این دلیرمرد رو تا ظهور حضرت مهدی حفظ کنه من تصمیم گرفتم از فردا صبح هر روز برا سلامتی رهبر و این سردار واقعی صدقه بدم و پیشنهاد میکنم هر کس ارادتی که به این بزرگ مرد داره این کار رو انجام بدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
فدات شم حاج قاسم افتخار ایران و اسلام
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
خداوند پشت وپناه شیر مردانمان باشه که همه امنیت مملکت صدقه سر آن دلاوران است آمین
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
حزب الله الغالبون
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
خوش به حال آقا که سرباز دلیر و پاکی مثل توداره امیدوارم منم مثل شما برای ایران و ولایت واسلام موثر باشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام سردار سرافراز اسلام وایران، خداحفظت کند انشاالله، به فداکاری و رشادتهایت افتخار میکنم وبرخود میبالم، همیشه برایت دعامیکنم‌، من یکی از جانبازان هستم آرزو میکنم یک بار شماراملاقات کنم، ای کاش میتوانستم در رکابت بجنگم، خوش به حال شما وهمرزمانتان که بارزم بی امانتان متجاوزان را سرکوب ومظلومان و بی گناهان ودادخواهان را یاری میدهین. دعای امام زمان امنیت شما باشه ، دست حق کمک کارتان باشه انشاالله. به امیددیدار.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
من المومنین رجال صدقو.....
اقتصاد و فرهنگ و سیاست داخلی و خارجیمونم دست انقلابیایی مثل ایشون بود همچی حل بود. علی یارت ذخیره خمینی / محرم حرم حسینی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
حاج قاسم برات جونم رامیدم نوکرتم به خدا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
انشاالله همه دشمنان حاج قاسم از غصه دق کنن وبمیرن تا انقدرحاجی برای کشتنشون به زحمت نیفته.به امیدظهور امام زمان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
داعش کشی حقه پس راه سردار سلیمانی وسلیمانی های ایران هم راه حقه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
اینجانب اهل کمرود نور. از جانبازان 50%هشت سال دفاع مقدس هستم از نسل مختار ثقفی سردار شما مختار امروز هستین وماسرباز شما آرزوم اینه دررکاب شماباشم ثبت نام کردم منتظر هستیم خبرمان کنند تکه تکه طنم خاک وطنم .یاعلی مدد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
زنده باد ژنرال سلیمانی زنده باد پهلوان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
سي و هشت سال كذشته شهيدان عزيزمان در خود ايران دست أمريكا رو كوتاه كردن و بعد از اون شهيدان عزيزتر از جان ديكري انقلاب دوم را اين بار هم در خود ايران به ثمر نشاندند و صدام رو با تجهيزات ميلياردي مثل موش از كشور بيرون راندند...أما الآن شهيداني داريم كه قبل از اينكه دشمن بخاد داخل كشور بشه جندين كيلومتر اونطرف تر دارن ميجنكن كه خواب به جشم هاي ما إيراني ها حروم نشه...زبان قاصر است از توصيف اين رشيد مرد ولي اين واضح است كه با جنين شهيداني كه با مرور زمان مصمم تر ميشوند ما إيراني ها با افتخار به حول قوه الهي رسالت رسول اكرم را به ثمر مينشانيم..جانم فداي ايران جانم فداي إسلام جانم فداي بي ادعايان قرآني
Canada
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
چاکریم سردار خداقوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
سلام زنده باد سردار با غیرت ایران زمین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
خدا نگهدارتان باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
یاد و خاطره مجاهدت سرداران رشید ایران خصوصأ سردارشهیدمرتضی جاویدی ،با مجاهدت حاج قاسم همیشه باقی خواهد ماند.این دلاوریها پیامی دارد به کسانیکه فیلم300 راساختند که اگر بخواهیم درواقعیت میتوانیم 70 و 20 بسازیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
سردار شما تنها کسی هستید که زمانی که دیروز در تلوزیون نام شما در سالن اجلاس برج میلاد برده شد و همه به افخار نام شما از جا بلند شدند پدرم از خانه بالتفاق حاضرین در سالن برای شما از جا برخاست و من فرزند نیز به احترام نام شما و به عنوان پسر این خانواده ایستادیم.
باعث افتخار بنده هست که بتوانم سرباز شما باشم و در رکاب شما قرار بگیرم .
حاج قاسم شما دستور بدید اابغدادی تا صبح دوام نمیاورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
خدا ایشان را برای اسلام نگه دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۳ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
خدا نگهداروحافظت باشه قاسم جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
دوستتداریم ژنرال مایه افتخار ما کرمانی هاهستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
من هستم سرباز ایرانی /که فرماندم هست قاسم سلیمانی.ای سردار عزیز خداوند حفظت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
کسی را که خدابخواهد عزیز کند نیازی به هیچ تملق وفرصت طلبی وتزویری نیست فقط چون خدا خواسته او عزیز است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
درود بر شهید زنده
خسته نباشی دلاور
United States of America
ناشناس
۲۲:۰۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
خداوند حفظش کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
دمت گرم دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
فالله خیرحافظا وهو ارحم الراحمین درپناه حق سلامت وپیروز باشی دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
سردار واقعا بزرگترین افتخارم هم وطن بودن با شما سردار عزیزم و رهبرم سید علیست.به ایرانی بودن خودم میبالم.زنده باد سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۵
خدا قوت دلاور
۱۲
آخرین اخبار