انتخاب رئیس هیات کشتی خراسان رضوی

درمجمع انتخابی رئیس هیات کشتی خراسان رضوی یعقوبی با کسب بیشترین آرا مدت 4 سال رئیس هیات کشتی خراسان رضوی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ،در مجمع انتخابی رئیس هیات کشتی خراسان رضوی از 17 عضو مجمع 15 نفر حاضر بودند که محمود یعقوبی در پایان توانست از 15 رای ماخوده 12 رای را به خود اختصاص دهند .

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی پس از انتخاب در این مجمع گفت: امیدوارم در مدت 4 سال ریاست بتوانم به کشتی خراسان رضوی خدمت کنم.

محمود یعقوبی افزود:در این مدت 4 ماه که به عنوان سرپرست مشغول به کار بودم با استعدادیابی و آسیب شناسی شناخت کافی از کشتی پیدا کرده‌ام، کشتی خراسان رضوی پیشتاز کشور است و پرظرفیت‌‍ترین استان کشور می‌باشد که باید بیش از پیش در کشور افتخارآفرینی کند.

وی گفت: اگر بخواهیم کشتی را دگرگون کنیم و برسانیم به جایگاه اصلی خودش نمی‌توانیم به تنهایی موفق باشیم لذا وظایف و برنامه‌هایی برای تمامی مسئولین از جمله دبیر و کمیته‌ها تایین شده است که باید در سال جدید آن‌ها را اجرایی کنیم.

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی با بیان اینکه رای مجمع هنوز اول شروع کار من در هیات است، گفت: برای بازسازی سالن باشگاه سعدآباد مبلغی اختصاص یافته است و بازسازی اساسی در این سالن انجام خواهد شد همچنین برای سال 95 پیشنهادات مختلفی را به فدراسیون برای میزبانی مسابقات داده‌ایم و با همکاری مدیران ارشد استان چند برنامه ملی را برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام//

برچسب ها: کشتی ، مجمع ، انتخاباتی ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.