اصفهان؛

کاهش 14 درصدی حوادث جاده ای در اصفهان

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان گفت: در سال 94 حوادث جاده ای حدود 14 درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محسن مومنی در جمع اصحاب رسانه اظهار داشت: پایگاه‌های امداد و نجات، ایستگاه‌های سلامت و کمپ‌های ایمنی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فرودین سال ۹۵ در آماده‌باش کامل برای پیشگیری از حوادث جاده ای و امداد و نجات قرار دارند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان بیان کرد: از شروع سال جاری تا کنون نسبت به سال 93 شاهد کاهش حدود 14 درصد حوادث جاده ای و 2.7 درصد مرگ و میر بوده ایم.

وی با اشاره به شماره تلفن 112 تصریح کرد: این شماره تلفن 3 رقمی آماده پاسخگویی به حوادث جاده ای است و همچنین یک هزار و 200 امدادگر در 42 پایگاه امداد و نجات در تمام نقاط استان اصفهان آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی می باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از انتخابات شوراهای اجرایی جمعیت هلال احمر استان اصفهان به عنوان مهم ترین برنامه سال آینده خبرداد و گفت: این انتخابات در اردیبهشت ماه 95 با حضور 20 هزار نفر از اعضای فعال و نجات گران عضو جمعیت هلال احمر استان اصفهان برگزار می شود.

مومنی خاطرنشان کرد: حدود 800 نفر از اعضای جوان جمعیت هلال احمر استان اصفهان نیز در شانزدهمین دوره اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی در 29 پست آماده خدمت رسانی به مسافران هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از ایمنی و سلامت، راهنمایی مسافران نوروزی، ارائه خدمات در ایستگاه های سلامت، برپایی خیمه های نماز و بوستان کودک، توزیع اقلام تبلیغاتی گردشگری و توصیه های بهداشتی و پیشگیری از حوادث به عنوان بخشی از فعالیت های جوانان عضو در جمعیت هلال احمر استان اصفهان در جاده ها نام برد.




انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.