تبریز؛

استقبال منطقه آزاد ارس از مسافران نوروزی

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: بیش از 23 برنامه متنوع و مفرح به مناسبت نوروز 95 در محدوده های سه گانه این منطقه آزاد اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ عرب باغی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این برنامه ها از 25 اسفند شروع می شود و اجرای آن‌ها تا سیزدهم فروردین سال آینده ادامه دارد.

وی با بیان اینکه برنامه های ستاد نوروزی منطقه آزاد ارس با اجرای مانور امداد و نجات در روز سه شنبه، 25 اسفند شروع می‌شود، گفت: 16 برنامه از این تعداد در مرکز جلفا به انجام می‌رسد و بقیه برنامه‌ها در دو محدوده نوردوز و خداآفرین اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل منطقه آزاد ارس گفت: برگزاری سومین دوره جشنواره تئاتر خیابانی ارس در سطح منطقه آزاد با حضور گروه های هنری مختلف، برگزاری جشنواره تخم مرغ های غول پیکر شهری، برپایی نمایشگاه های صنایع دستی، برگزاری جنگ شبانه و اجرای برنامه نورافشانی در گرامیداشت 12 فروردین سالروز تثبیت نظام جمهوری اسلامی از مهم ترین این برنامه‌ها برای اجرا در محدوده جلفا است.

گفته عرب‌باغی، برنامه‌های شاد و مفرحی نظیر مسابقه قرآن بخوان و جایزه بگیر، پرواز تفریحی با هواپیماهای فوق سبک، بالن سواری، استقرار تریلی شادی ویژه کودکان، اجرای تئاتر و برگزاری ویژه برنامه روز مادر از دیگر برنامه هایی است که برای اجرا در سایت جلفا طراحی شده است.

ستاد تسهیلات سفر منطقه آزاد ارس همچنین گفت: مرکز نورودوز این منطقه آزاد نیز میزبان برپایی نمایشگاه های صنایع دستی، مسابقات بومی محلی و جشن عیدانه خواهد بود.

وی اضافه کرد: در مرکز خداآفرین منطقه آزاد ارس هم علاوه بر برپایی نمایشگاه های صنایع دستی و عکس، جشنواره موسیقی محلی به انجام می رسد، ضمن اینکه چادرهای عشایری نیز در این سایت برپا شده و برنامه ماهیگیری تفریحی با حضور علاقه مندان به این رشته تفریحی برگزار خواهد شد.

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس گفت: تمام برنامه ریزی های اعضای ستاد تسهیلات سفر این منطقه آزاد با محوریت طراحی و اجرای برنامه های کیفی بوده و آمادگی پذیرایی و ارائه خدمات مورد نیاز به مسافران نوروزی تا 7 میلیون گردشگر داخلی و خارجی به وجود آمده است.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار