زنجان؛

استفاده از ظرفيت پليس هاي افتخاري در ايام نوروز

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان گفت : از ظرفيت پليس هاي افتخاري در ايام نوروز جهت خدامات رساني به مردم و تامين نظم و امنيت استفاده مي شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سرهنگ " جعفر كردلو " در جمع كاركنان گفت: يكسان سازي فعاليت ها و مراحل انجام كار، ايجاد محيط زيبا، آرام و دلنشين، بهبود و ارتقاء رفتار كاركنان و خلاقيت و نوآوري از مهمترين شاخص هاي حوزه اجراي طرح مكنا است.

وي، اصلي ترين موضوع و هدف از اجراي طرح مديريت کيفيت ناجا(مکنا) را يكپارچه سازي و اصلاح فرايند ارائه خدمات قضايي و انتظامي در كنار خوشايند سازي محيط براي پرسنل و مردم دانست و افزود: ما در اين طرح برآنيم که محيط، هم براي مردمي که به کلانتري ها و يگان هاي انتظامي مراجعه مي کنند و هم براي کارکنان نيروي انتظامي خوشايند باشد به گونه اي که از بودن در آن فضا احساس راحتي و خوبي داشته باشند.

اين مقام انتظامي با تاکيد بر اينکه تمركز و تلاشي كه طي سال هاي اخير براي استانداردسازي رفتار فردي و سازماني صورت گرفته گامي مهم و بلند در حرفه اي تر شدن پليس بوده است، تصريح كرد:اجراي هدفمند طرح مكنا بسترساز افزايش اعتماد عمومي به پليس در سطح استان بوده است.

سرهنگ كردلو با بيان اينكه از زمان راه اندازي طرح مكنا در سطح فرماندهي انتظامي استان شاهد افزايش رضايت¬مندي مردم از خدمات پليس هستيم، افزود: بايد با همت جمعي و احساس مسئوليت سازماني تلاش كنيم تا به بالاترين سطح استاندارد طرح مكنا درسطح استان برسيم و خدمات با كيفيت تري را به شهروندان ارائه دهيم.

معاون هماهنگ كننده فرماندهي انتظامي استان زنجان بر تداوام اجراي طرح مكنا در سال جديددر استان زنجان تاكيد كرد و گفت : تجهيز و نوسازي ناوگان خودرويي و موتوري ، اتمام پروژه هاي در دست اقدام از اهداف اين طرح در سال جديد است.

وي با اشاره به اينكه از ظرفيت پليس هاي افتخاري در ايام نوروز جهت خدامات رساني به مردم و تامين نظم و امنيت استفاده مي شود تصريح كرد پليس هاي افتخاري در مدت کوتاهي که همکاري لازم با فرماندهي انتظامي استان زنجان داشته و در يگان هاي مختلف بکارگيري شده اند، خوب درخشيداند و ما هم اين همدلي و همراهي في مابين را پاس ميداريم و معتقديم که امنيت مطلوب در سايه ي مشارکت همه ي اقشار مختلف جامعه با پليس بوجود مي آيد.

سرهنگ كردلو ارتقاء باورها، ارزشها ، اعتقادات ديني و صيانت و پيشگيري از جرائم را يک اصل مهم در مقابله با تهديدات و آسيب هاي دانست و خاطرنشان کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در سال 94 جرائم كاكنان كاهش خوبي داشته است كه اين امر نشان از اثر بخشي برنامه هاي آموزشي ، معنوي و اخلاقي دارد و اميد است اين روند در سال جدير نيز شتاب بيشتري بگيرد.

اين مقام مسئول با اشاره به موفقيت هاي كسب شده در سال 94 گفت : تكريم ارباب رجوع ، كاهش زمان روند خدمات رساني به مردم ،توسعه مركز علمي كاربردي فرماندهي انتظامي استان، ارتقاء سطح آموزش و بهبود كيفيت خدمات رساني به مردم از اولويت هاي برنامه هاي فرماندهي انتظامي استان در سال جديد خواهد بود.


انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.