شیراز؛

مواد منفجره باز هم حادثه آفرید + تصاویر

این بار جوان 22 ساله قربانی ترقه شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ در دو حادثه مربوط به ترقه های دست ساز ، جوان 22 ساله به شدت از ناحیه چشم آسیب دید و یک منزل مسکونی در آتش سوخت.
پس از ارائه گزارش مورد انفجار ترقه دست ساز در دستان جوان 22 ساله، هنگام ساخت ترقه، آتش نشانان از ایستگاه شش به محل حادثه در یک منزل مسکونی در بولوار عدالت جنوبی اعزام شدند.
ابراهیم حاصلی فرمانده این عملیات گفت : پس از اعلام مرکز فرماندهی مبنی بر انفجار در منزل مسکونی در هنگام ساخت ترقه و مصدوم شدن شخص ، به محل حادثه رفته و پس از حضور، با شکسته شدن درها و پنجره و پرتاب شدن شیشه به بیرون از حیاط منزل مواجه شدیم .
وی ادامه داد : این حادثه به علت انفجار ترقه در دستان پسر جوانی اتفاق افتاده بود که از ناحیه صورت و چشم آسیب شدیدی دیده بود و به دلیل قدرت انفجار به بخشی از لوازم منزل نیز خسارت وارد شده بود.
حاصلی افزود : تیم امدادی پس از ایمن کردن محل حادثه به این عملیات امدادی پایان داد و مصدوم حادثه نیز تحویل عوامل اورژانس داده شد.
رحیم مرادی فرمانده ایستگاه 19 نیز گفت: انداختن ترقه توسط کودک در درون اتاق انباری منزل مسکونی منجر به آتش سوزی شد که به علت سقف چوبی، این آتش سوزی گسترش پیدا کرده بود.
مرادی افزود: تیم امدادی ابتدا بوسیله یک دستگاه خاموش کننده شش کیلویی حریق اولیه را مهار کرد و سپس با توجه به دود غلیظ، با استفاده از سیستم هوای فشرده وارد منزل شده و بوسیله چند رشته آبدهی آتش مهار و در پایان انتقال ضایعات به داخل حیاط و مهار کامل حریق انجام شد.
مواد منفجره باز هم حادثه آفرید + تصاویر

مواد منفجره باز هم حادثه آفرید + تصاویر

مواد منفجره باز هم حادثه آفرید + تصاویر
انتهای پیام/ن
برچسب ها: مواد ، منفجره ، حادثه ، آفرید ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار