لیگ بسکتبال چین - CBA

حدادی، فرشته نجات سیچوان در فینال دوم

تیم بسکتبال سیچوان چین با بازی درخشان سنتر ایرانی خود موفق شد در دومین دیدار از فینال لیگ بسکتبال چین، لیائونینگ را در زمین این تیم شکست دهد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دومین دیدار از رقابت‌های فینال لیگ بسکتبال چین (CBA) امشب در سالن اختصاصی تیم پرمهره و مدعی لیائونینگ بین این تیم و سیچوان، تیم حامد حدادی برگزار شد. سیچوان که علی‌رغم بازی قابل قبول لژیونر ایرانی خود دیدار نخست فینال را 103 بر 89 به لیائونینگ واگذار کرده بود، در این دیدار بازی بهتری به نمایش گذاشت و در پایان به برتری 96 بر 88 رسید. 

حدادی در مدت زمان حضور خود در این دیدار 25 امتیاز، 26 ریباند، سه پاس گل، یک بلاک‌شات و یک توپ ربایی برای سیچوان داشت تا در این فینال هم دبل دبل کند و از ارکان اصلی موفقیت تیمش به حساب بیاید. 

سیچوان با این پیروزی در مجموع مقابل لیائونینگ به تساوی یک بر یک رسید و با این وضعیت باید در سه بازی آینده میزبان تیم لیائونینگ باشد. از آنجا که تیم قهرمان لیگ CBA باید در فینال چهار برد را در کارنامه خود ثبت کند، حدادی و یارانش امید زیادی برای کسب سه پیروزی متوالی و قهرمانی لیگ بسکتبال چین در خانه خود دارند.  

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار