آیا لوکوموتیو چهارشنبه آتش می گیرد

مصاف سپاهان با لوکوموتیو در شب چهارشنبه‌ آخرسال لزوم در نظر گرفتن تدابیر ویژه برای این مسابقه را بیش از پیش ضروری کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،سپاهان در یک روز خاص به مصاف لوکوموتیو ازبکستان می‌رود. سه‌شنبه، بیست و پنجم اسفندماه مصادف با پانزدهم مارس از این نظر روز ویژه‌ای است که با دو تاریخ مهم تقارن دارد. از یک طرف پانزدهم مارس همان موعدی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا پیشتر به عنوان تاریخ اعلام رأی نهایی درباره محل برگزاری دیدارهای تیم‌های ایرانی و عربستانی در لیگ قهرمانان مشخص کرده و از طرف دیگر بیست و پنجم اسفندماه امسال مصادف است با آخرین سه‌شنبه سال یا همان چهارشنبه‌سوری،
شاید تقارن با اتفاق اول خیلی هم نگران‌کننده نباشد زیرا احتمالاً ساعتی پیش از شروع مسابقه رأی AFC در این باره رسماً اعلام شده است اما آنچه بیشتر باعث نگرانی است مصادف شدن این مسابقه مهم با چهارشنبه‌سوری است به خصوص که تجربه نشان داده هیاهوی به راه افتاده در این روز بعضاً از کوچه و خیابان به استادیوم‌ها نیز کشیده شده و ورزشگاه‌ها به محلی برای برپایی جشن چهارشنبه‌سوری برخی تماشاگران بدل می‌شوند.

آنچه باعث می‌شود تا این ماجرا ابعاد نگران‌کننده‌تری پیدا کند این است که از گوشه و کنار خبر می‌رسد احتمال رایگان شدن این مسابقه کاملاً جدی است.

با تجربه تلخی که باشگاه اصفهانی از رایگان کردن مسابقات مهم آسیایی دارد به نظر می‌رسد که باید درباره تکرار چنین تصمیماتی اندکی درنگ نماید به خصوص که تقارن این مسابقه با چهارشنبه‌سوری خود به خود احتمال بروز چنین حوادثی را بیش از پیش تشدید کرده است.
 
به هر حال باید دید لوکوموتیو با بازی خوب سپاهان و برد شیرین این تیم آتش می گیرد یا نارنجک های ورزشگاه فولادشهر که قطعا به ضرر این تیم خواهد بود .

انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.