ساری،

عروس شهرهای ایران آماده استقبال از نوورز

23 واحد اقامتی با ظرفیت 2 هزار و 500 تخت در رامسر آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری رامسر گفت: یک‌هزار و 480 تخت در اقامتگاههای دولتی، ویلاهای استیجاری، و بهرهمندی از اردوگاه‌ها با ظرفیت یک‌هزار و 50 تخت، از جمله امکانات اقامتی برای میهمانان نوروزی است.

متاجی افزود: بروشور معرفی رامسر، نقشه، کتابچه به‌عنوان پکیج فرهنگی و اجرای برنامه‌ها و تورهای رامسرگردی برای آشنایی گردشگران تدارک دیده شده است.

وی برپایی سفره هفت‌سین، نمایشگاه صنایع دستی در پنج نقطه و برگزاری جشنواره‌های فرهنگی در روستاها در راستای طرح بوم‌گردی، از جمله برنامه های این اداره برای ایجاد سفری خاطره‌انگیز برای مسافران، اعلام کرد.

شهرستان نمونه گردشگری رامسر به‌دلیل موقعیت جغرافیایی مناسب، طبیعت بی‌بدیل و بهرهمندی از جاذبه‌های منحصر به‌فرد طبیعی با دارا بودن هشت منطقه نمونه گردشگری، دو روستای هدف گردشگری، پنج واحد آبگرم‌های معدنی و حدود 60 مرکز اطلاع‌رسانی و رزرواسیون خانه مسافر، یکی از مناطق برترگردشگری کشور است که هر ساله گردشگران زیادی را به‌خود جذب می‌کند.

بهترین سوغات رامسر شامل دست‌بافت‌های حصیری، پشمی و پارچه‌ای است و در کنار آن نیز مرکبات، چای، برنج، گردو و فندق، ماهی، شیرینی‌جات، نان‌های محلی و از همه مهم‌تر گل گاوزبان با ثبت میراث ملی را می‌توان نام برد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.