وعده و وعیدهای مشیری به تافی ها!

میلیاردر ایرانی که صاحب 50% از سهام آبی پوشان است، برای نخستین بار پس از تایید سرمایه گذاری اش از سوی لیگ برتر، برنامه های خود را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فرهاد مشیری سهامدار جدید باشگاه اورتون اعلام کرد که در بازار نقل و انتقالات تابستانی از روبرتو مارتینز پشتیبانی خواهد کرد. 

مشیری در بیانیه ای اعلام کرد: می دانم که بیشتر شما می خواهید از برنامه های من سر در آورید. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد و نکات بسیاری هست که باید آنها را یاد بگیرم. اما تایید می کنم که متعهد به فراهم کردن سرمایه هایی بیشتر برای نقل و انتقالات و حفظ بازیکنان کلیدی تیم هستم و این اطمینان را به شما می دهم که تیمی قدرتمند را در آینده شاهد خواهید بود. 

همچنین، در رابطه با ورزشگاه نیز به دنبال بهترین گزینه هستیم. ورزشگاه گودیسون پارک به خوبی توانست پاسخگوی نیازهای تیم باشد، ولی ما می خواهیم مطمئن شویم که باشگاه مکانی مناسب را برای عملکرد هرچه بهتر در آینده، در اختیار داشته باشد. 

مشیری سهامدار پیشین باشگاه آرسنال، یکی از سه مرد قدرتمند باشگاه اورتون است. دو سهامدار دیگر این باشگاه، "بیل کِن رایت" و "جون وودز" هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: مشیری ، لیگ برتر ، اورتون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.