شهروندخبرنگار شهرری؛

امن‌ترین مکان دنیا برای خفت گیری! + فیلم

یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از محله ای در نزدیکی متروی شهرری را برای ما ارسال کرده که تمامی تیرهای چراغ برق آن در شب خاموش است و به مکان مناسبی برای زورگیرها در شب تبدیل شده است.

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از شهروندخبرنگاران فیلمی از محله ای در نزدیکی متروی شهرری را برای ما ارسال کرده که تمامی تیرهای چراغ برق آن در شب خاموش است و به مکان مناسبی برای زورگیرها در شب تبدیل شده است.

منبع: احمد عبدالهی _ شهرری









بیشتر بدانیم گروه شهروند خبرنگار: شهر ری یکی از کهن‌ترین شهرهای ایران و جهان و از شهرهای استان تهران است. تاریخ پیدایش ری به زمان اقوام آریایی می‌رسد و ری از تمام شهرهای ماد بزرگتر بود. ری در لغت به معنای شهر سلطنتی است. ساکن و اهل ری را رازی می‌نامند.



برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۴
یادم میاد یک روزی از انجا رد شدم با چشم خودم دیدم که چطور موتوری به یک زن حمله کرد تا کیفش رو بگیره نتونست وبعد زن هم که دید موتوری برگشت بلند شد وپا به فرار گذاشت - راستش من اول ترسیدم اما بعد غیرتم گل کرد دویدم بطرفشون ، با فریاد بگیریدشون موتوری در رفت و زن هم داخل یک کوچه شد.
نباید جلو این نامردها خاموش بود واقعا اگه بایند و مردونه بمن بگن کمی به من پول بده تا غذا بخرم و یا پول تاکسی میخوام بهشون می دم و تا بحال چندین با این کا رو کردم و پشیمان هم نیستم
آخرین اخبار