آسیب فیزیکی مدیر برنامه‌های ترامپ به خبرنگار "بریت‌بارت"+ عکس

در شب جنجالی زد و خورد میان موافقان و مخالفان "دونالد ترامپ،" خبرنگار سایت "بریت‌بارت" مورد حمله فیزیکی قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رادیو ان‌پی‌آر؛ کمپین انتخاباتی "دونالد ترامپ،" نامزد حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هفته‌ای غیرعادی را پشت سر گذاشت و با بروز درگیری میان طرفداران و مخالفان وی به پایان رسید.

زود و خورد میان موافقان و مخالفان ترامپ در شیکاگو منجر به لغو سخنرانی وی شد. "میشل فیلدز،" خبرنگار وب سایت بریت‌بارت از جمله افرادی بود که در بحبوحه این درگیری قرار داشت و خود قربانی رفتار خشونت‌آمیز هیات همراه ترامپ شد. دوستان "فیلدز" به وی گفتند شخصی که او را به شدت هُل داد و بازوانش را گرفت تا او را از ترامپ دور نگه دارد، دارای کارت شناسایی بود که نشان می‌داد وی مدیر کمپین ترامپ است. 

آسیب فیزیکی مدیر برنامه‌های ترامپ به خبرنگار

در سمت چپ تصویر "میشل فیلدز" با کتی سفید دیده می‌شود.

"فیلدز" درباره حمله مدیر کمپین ترامپ گفت: "کوری لواندوفسکی،"مردی قوی هیکل از اعضای تیم انتخاباتی ترامپ، به من یورش آورد و با خشونت بازویم را گرفت تا مانع از نزدیک شدن من به او شود. "بن تریس،"خبرنگار واشینگتن پست، از نزدیک شاهد رفتار خشونت‌آمیز با "فیلدز" بود و گواهی داد پس از اقدام عضو تیم انتخاباتی ترامپ، کبودی وسیعی بر بازوی این خبرنگار زن ایجاد شد.

 میشل فیلدز در مصاحبه با شبکه ای‌بی‎سی نیوز اظهار داشت: حقیقتا رفتار درآوری با من شد. واضح است کسی دوست ندارد از سوی یک غریبه مورد تهاجم قرار بگیرد. می‌خواهم این رفتار ناپسند به گوش ترامپ برسد. از او می‌خواهم خود را جای من بگذارد؛ اگر کسی این رفتار خشونت‌آمیز را با دخترش داشت، چه احساسی می‌کرد؟

 فعالیت های انتخاباتی دونالد ترامپ، در روزهای اخیر شدت پیدا کرده است. او شب گذشته قصد داشت در شهر شیکاگو ایالت ایلینوی درجمع طرفدارانش سخنرانی کند که این سخنرانی به هم خورد. یکی از شهروندان آمریکایی که در محل سخنرانی حضور داشت با سردادن فریاد، خود را به پشت تریبون درنظر گرفته شده برای سخنرانی ترامپ رساند تا حرفهایش را بیان کند؛ اما میکروفون محل سخنرانی را خاموش کردند تا صدای این شهروند آمریکایی که فریاد می زد پخش نشود. نیروهای امنیتی نیز بلافاصله خودشان را به تریبون رساندند و فرد مذکور را پایین آوردند؛ اما درگیری هایی در پایین تریبون میان طرفداران و مخالفان ترامپ رخ داد. حتی پس از بیرون راندن فرد شروع کننده عامل این التهاب، این درگیری ها در محل سخنرانی ترامپ ادامه داشت. درنهایت، همین درگیری ها سبب شد، نیروهای امنیتی و پلیس شیکاگو، سخنرانی ترامپ را بنا به علل امنیتی لغو کند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار