کلاه کج: روی شرافت بازیکنان تیم قسم می خورم/با آمپول خودم را به این بازی رساندم

کاپیتان تیم فوتبال استقلال اهواز پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال راه آهن یزدان به تمجید از بازیکنان جوان تیمش پرداخت.

عادل کلاه کج کاپیتان تیم فوتبال استقلال اهواز پس از پیروزی تیمش مقابل تیم فوتبال راه آهن یزدان، درباره این دیدار به خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت:بازی بسیار خوبی بود. خوشبختانه با تلاش بچه ها توانستیم پیروز این بازی باشیم.

وی ادامه داد: من از ابتدای فصل هم گفته بودم که تیم ما جوانان بسیار مستعدی دارد. جوانانی که اگر قدر خودشان را بدانند می توانند به جایگاه های بسیار بالایی برسند.

امتیازات خوبی هم که مقابل ذوب آهن و استقلال و راه آهن گرفتیم روی تلاش آنها بود. آنها بدون چشم داشت مالی برای استقلال بازی می کنند.

وی در خصوص مصدومیتش اظهار کرد: من دو بازی را به دلیل محرومیت و مصدومیت از دست دادم. این بازی هم مصدوم بودم و با سه عدد آمپول خودم را به بازی رساندم.

کاپیتان استقلال اهواز در پایان درباره احتمال ماندن تیمش در لیگ برتر گفت: نمی دانم در لیگ می مانیم یا نه اما تمام تلاشمان را تا پایان بازیها خواهیم کرد. بازیها به گونه ای پیش می رود که نمی توان آینده را پیش بینی کرد. در هر صورت با این جوان مستعد بومی که داریم هیچ چیز غیر ممکن نیست، من روی شرافت آنها قسم می خورم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار