اصفهان؛

اینترانت و اینترنت در اختیار مسافران نوروزی

مکان های گردشگری و محل های اسکان به صورت الکترونیکی دذ اختیار مسافران نوروزی قرار می گیرد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ، معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان  در حاشیه مراسم خانه‌تکانی شهر اظهار کرد: شهروندان اصفهانی از دیرباز به زیبایی، تمیزی و نظافت شهرشان اهمیت می‌داده‌اند و ما برای اینکه بتوانیم این زیبایی را حفظ کنیم باید از خود مردم کمک بگیریم.

احمدرضا مصور با بیان اینکه نهادهای مردمی، افراد علاقه‌مند به زیبایی شهر و کارگران خدوم شهرداری امروز دور هم جمع شدند تا شهر را تمیزتر از گذشته کنند، تصریح کرد: در این کار بیشتر به مبادی ورودی شهر توجه شده چراکه داخل شهر به صورت اتوماتیک و 24 ساعته در حال نظافت است تا مسافرین نوروزی که وارد شهر می‌شوند از این تمیزی لذت ببرند.

معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان ادامه داد: این نوع حرکت‌ها را در فرصت‌های دیگر نیز ادامه می‌دهیم و امیدواریم روز به روز شهرمان وضعیت بهتری پیدا کند.

وی در ادامه با اشاره به آمادگی کامل شهر برای پذیرایی از مسافران نوروزی اضافه کرد: به صورت طبیعی اصفهان پذیرای گردشگران زیادی است، پیش‌بینی ما حاکی از ورود حدود دو میلیون مسافر نوروزی برای ایام نوروز 95 است که حدود 200 هزار نفر از این مسافران اسکان شب‌خواب را در اصفهان خواهند داشت.

مصور افزود: با استفاده از بسترهای اینترانت و اینترنت اطلاعات لازم برای اسکان گردشگران و نقاط تاریخی اصفهان به مسافران داخلی و خارجی از لحظه ورود آنها به شهر در اختیارشان قرار می‌گیرد.

وی اضافه کرد: امسال تلاش ما این است که ساماندهی لازم را برای ترافیک کمتر در سطح شهر انجام دهیم تا ضمن آرامش گردشگران، شهروندان اصفهانی نیز از آسایش بیشتری برخوردار باشند. 



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.