کرمانشاه؛

مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات وظیفه ی خود را بخوبی انجام دادند

نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی کرمانشاه گفت:مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات وظیفه ی خود را بخوبی انجام دادند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت اله علما با اشاره به حضور گسترده ی مردم در انتخابات اخیر یاد آور شدحالا نوبت مسئولان است که به وظایف خود در حل مشکلات مردم عمل کنند.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی یاد آور شد: عده ای در جریان انتخابات سال 88 با یک حرکت نانجیبانه، فتنه به راه انداختند که حرکت آنها نابخشودنی است.
نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه ی کرمانشاه ، توجه به استحکام ساخت درونی کشور  و توان و استعدادهای داخلی  برای مقابله با حربه نفوذ دشمن را اساسی دانست .
وی با بیان اینکه  تنها راه حل مشکلات  حرکت جهادی است گفت: یکی از نتایج عملکرد جهادی، موشک های دوربردی است که به تازگی در رزمایش سپاه پاسداران شلیک شد.
آیت الله علما در بخش دیگری از خطبه های نماز جمعه در باره آیت الله واعظ طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی گفت: ایشان 36 سال مسئولیت تولیت آستان قدس را بر عهده داشت اما با وجود ثروت هنگفت آستان حتی یک ریال هم برای خود استفاده نکرد و با امانت تمام اموال آستان قدس را مدیریت کرد.
 وی با اشاره به ایام فاطمیه  به بیان جایگاه والای حضرت فاطمه (س) پرداخت.
سالروز تاسیس بنیاد شهید که روز 22 اسفند ماه است، بخش دیگری از سخنان امام جمعه کرمانشاه بود.

انتهای پیام/
برچسب ها: کرمانشاه ، مردم ، حضور ، جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.