تبدیل جوش‌های آبله مرغان به تومور در صورت این مرد+ تصاویر

نوعی اختلال ژنتیکی باعث شد تا پس از بهبود آبله مرغان، جوش‌ها در یک مرد به توده‌هایی عظیم و ترسناک در صورت او تبدیل شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، یک مرد 32 ساله به نام کینان پاتون که رنگین پوست است دچار زخم کلوئیدی‌ بر روی صورت خود است که ظاهری بسیار غیر عادی سرشار از رشد تومورهایی به ابعاد توپ پینگ پونگ‌ در او به وجود آورده است.

گفتنی است: این تومورهای غول آسا از هنگامی که او نوجوان بوده و دچار آبله مرغان شده است به وجود آمده و پس از درمان آبله مرغان اسکارها از بین نرفته‌ و رشدی جهش گونه پیدا کرده است.

تبدیل جوش‌های آبله مرغان به تومور در صورت این مرد+ تصاویر

بررسی‌ها نشان می‌دهند، او تا به حال بارها عمل جراحی انجام داده و این توده‌ها را از صورت خود خارج کرده‌ اما مجددا آنها رشد کرده و حتی بزرگتر شده‌اند.

 در حال حاضر پزشکان شیوه پرتو درمانی را به عنوان یک راهکار جدید برای از بین بردن این تومورهای خوش خیم به او پیشنهاد داده‌اند.

 این مرد در شیکاگوی ایالات متحده زندگی می‌کند و رشد این تومورها باعث شده تا چهره او ظاهری غیر عادی پیدا کند و مردم از او فرار کنند.

 پزشکان عوامل متعددی را در ایجاد این مشکل  در او موثر می‌داننداز جمله آن می‌توان ابتلای او به دیابت نوع 2 ، وجود قند بالای موجود در خون را نام برد که می‌تواند باعث تغذیه سلول‌های ایجاد کننده این بافت گوشی شود.

 به تازگی کتابی در خصوص زندگی این مرد به نام مرد قارچی منتشر شده است و یک خبر ناشناس هزینه 20 هزار دلاری پرتو درمانی او را تقبل کرده است.

 زخم کلوئید زمانی به وجود می‌آید که یک غده شروع به رشد کند و ابعاد آن بزرگ شود، این اتفاق برای تمام نژاد ها رخ می‌دهد اما در مردم با پوست تیره مانند اهالی قاره آفریقا، اهالی منطقه کارائیب و جنوب هند شایع‌تر است.

تبدیل جوش‌های آبله مرغان به تومور در صورت این مرد+ تصاویر

 به طور طبیعی بدن پس از آسیب خود را ترمیم می‌کند و  کلاژن اطراف پوست آسیب دیده با تحریک شدن زخم را درمان می‌کند اما در برخی افراد برخی افراد زخم درمان نشده و با حمله به پوست سالم اطراف باعث بزرگتر شدن پوست می‌شود.

 این نوع زخم‌ها می‌توانند در هر قسمت  از بدن ایجاد شوند اما معمولا شانه‌ها، سرو گردن را درگیر می‌کنند می‌توانند تا سالها باقی بمانند.

تبدیل جوش‌های آبله مرغان به تومور در صورت این مرد+ تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار