مومنی:

با تصمیم کادرفنی ورزشگاه را ترک کردم/ هدفمان قهرمانی در 2 جام است

هافبک تیم فوتبال استقلال تهران گفت: پس از حضور نداشتنم در فهرست 18 نفره تیم و با اجازه کادر فنی تصمیم گرفتم تا ورزشگاه را ترک کنم.

مهدی مومنی هافبک تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی تیمش مقابل پدیده در گفت و گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد :
 
بازی خوبی را از هر 2 تیم شاهد بودیم اما نتوانستیم از موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم تنها موفق به کسب یک امتیاز شدیم.
 
وی درباره حضور نداشتنش در فهرست 18 نفره آبی پوشان گفت: پس از اینکه همراه با تیم به ورزشگاه رفتیم ، 19 نفر در اردو حاضر بودیم و طبق اعلام پرویز مظلومی ، من در فهرست 18 نفره تیم حضور نداشتم و می بایست از روی سکوها کار هم تیمی هایم را مشاهده می کردم اما به دلیل راحت نبودن در استادیوم و اجازه کادرفنی تصمیم گرفتم تا ورزشگاه آزادی را ترک کنم.
 
هافبک آبی پوشان درباره علت سکون نشینی اش که آیا به دلیل مصدومیتش بود یا خیر، بیان کرد: به هیچ وجه مصدومیتی نداشتم و از آمادگی بالایی برخوردار بودم اما نظر کادرفنی این بود که من در فهرست نباشم و من به نظر آن ها احترام می گذارم.
 
مومنی درباره برخی از اظهارات هواداران استقلال مبنی بر زیبا بازی نکردن این تیم گفت: متاسفانه در چند بازی اخیر با تیم هایی رقابت کردیم که در حال سقوط بودند و به دلیل اینکه این بازی ها در تهران برگزار می شود، حریفانمان بسته بازی می کنند و همین دلیل سبب می شود تا نتوانیم عملکرد خوبی را به نمایش بگذاریم.
 
در دیدار مقابل نفت تهران هر چند در اواخر بازی 10 نفره شدیم و کار برای ما سخت بود اما با تمام قوا حمله می کردیم و نمایش درخشانی داشتیم ولی پس از شکست مقابل نفت تهران ، انتقادات زیادی بر ما وارد شد و فشار سنگینی روی بازیکنان و کادرفنی بود.
 
هافبک استقلال در پایان اظهارکرد: امیدوارم هرچه زودتر روزبه چشمی به مستطیل بازگردد و بتوانیم در کنار وی به هدفمان یعنی قهرمانی در لیگ پانزدهم و جام حذفی دست یابیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار