ساری،

توزیع میوه با قیمت مصوب تا دو روز آینده

توزیع میوه بازار شب عید با قیمت مصوب تا دو روز دیگر در مازندران آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه امور استانداری مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار شب عید استان گفت: بازار عید مازندران امسال افزایش قیمت ندارد.

رازجویان افزود: به منظور کنترل نوسانات قیمت بازار شب عید، میوه ها 5 درصد پایین تر از نرخ خرده فروشان و حاشیه بازار عرضه می شود.

رئیس جهاد کشاورزی مازندران قیمت مصوب شده هر کیلو پرتقال را 2هزار و 350 تومان بیان کرد و گفت: سیب های زرد نیز هر کیلو 2هزار و 200 و سیب قرمز هر کیلو 2 هزار و 100 تومان، از 22 اسفند تا 15 فروردین توسط تعاونی های روستایی مازندران در میادین و مراکز فروش میوه توزیع می شود.

دلاور حیدرپور افزود: 7 هزار تن گوشت مرغ در استان ذخیره سازی شد که مرغ گرم هر کیلو 6 هزار و 400 تومان و مرغ منجمد بسته به مدت ماندگاری سه تا 6 ماهه، به ترتیب هر کیلو 4 هزار و 600 تومان و 5 هزار و 100 تومان به بازار عرضه می شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران نیز گفت: 220 تن گوشت قرمز برای تامین بازار شب عید استان ذخیره سازی شد که هر کیلو 19 هزار و 500 تومان به بازار عرضه می شود.

محمد پور با بیان اینکه ساختار برپایی نمایشگاه بهاره امسال به فروش فوق العاده تغییر کرد، افزود: هزار و200 واحد صنفی تعهد کردند کالای پر مصرف شامل کیف، کفش، آجیل و خشکبار، البسه، شیرینی و مواد شوینده را با تخفیف ویژه در بازار عرضه کنند.

وی گفت: هزار و 300 بازرس تعزیرات از 20 اسفند تا 15 فروردین از مراکزعرضه محصولات پر مصرف شب عید، بازدید می کنند.

تلفن گویای 124 نیز آماده رسیدگی به شکایت های مردمی است.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، توزیع ، قیمت ، آینده ، میوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.