وضیعت مهاجمان لژیونر در اروپا

کریم در اوج، گوچی در قعر

3 مهاجم ملی پوش کشورمان که در لیگ های اروپایی شاغل هستند ، وضیعت به نسبت خوبی را سپری می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فهرست بازیکنان تیم ملی کشورمان پس از دیدارهای هفته بیست و سوم اعلام می شود و یکی از دغدغه های کارلوس کی روش ، سرمربی تیم ملی وضیعت لژیونرها در اروپا است و حال قصد داریم عملکرد 3 مهاجم لژیونر کشورمان در اروپا به نام های کریم انصاری فرد ، رضا قوچان نژاد و علیرضا جهانبخش را در چندماه گذشته بررسی کنیم.

کریم نهمین گلزن برتر یونان
انصاریفرد با به ثمر رساندن هفت گل ، نهمین گلزن برتر سوپر لیگ یونان محسوب می شود.

کریم انصاریفرد لژیونر 25 ساله کشورمان که در سوپر لیگ یونان و تیم پانینیوس فعالیت می کند ، با آمار خیره کننده ٧ گل در لیگ این کشور به یکی از موفق ترین لژیونرهای کشورمان تبدیل شده و  
شماره ١٠ تیم ملی ایران ، نهمین گلزن لیگ یونان محسوب می شود.

در صدر این جدول فورتونیس از المپیاکو ، جیانو از آستراس و ولیوس قرار دارد و کریم در رده نهم است.

همچنین انصاریفرد که تیمش از رسیدن به فینال جام حذفی بازماند ، ٢ گل نیز در این مسابقات به ثمر رساند تا  از اصلی ترین ارکان موفقیت شاگردان اوزوندیس در جام حذفی یونان محسوب شود.
 
رضا قوچان نژاد
مهاجم 28 ساله مشهدی تیم فوتبال چارلتون اتلتیک که سابقه بازی در تیم های استاندارد لیژ بلژیک و الکویت کویت را دارد ، کماکان در تیم قرمزهای لندنی نیمکت نشین است و تنها در دقایق پایانی به زمین می آید.

وی در 36 بازی گذشته ، دقایق کمی را برای چارلتون انجام داد و با آمدن یحیی سانوگو مهاجم پیشین آرسنال به این تیم ، شانس بازی کردن گوچی کمتر از گذشته شد.

حال خبر می رسد ، سران باشگاه چارلتون درصدد تمدید قرارداد با وی هستند و باید منتظر ماند و دید آیا رضا قوچان نژاد بازهم با تمدید قرارداد به نیمکت نشینی های خود  در این تیم ادامه می دهد یا خیر ؟
 
علیرضا جهانبخش
علیرضا جهانبخش  لژیونر 22 ساله کشورمان که در حال حاضر با آزد آلکمار در رده چهارم جدول لیگ هلند قرار دارد، عملکرد خوبی را از خود ارائه داده است و به عنوان محبوبترین بازیکن این تیم نیز شناخته می شود.

وی در 16 دیداری که در این فصل برای آلکمار انجام داده ، 2 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل نیز داده است تا پس از وینست یانسن ، موثر ترین بازیکن تیمش قلمداد شود.

آلکمار  با توجه به اختلاف امتیاز زیاد این تیم با آیندهوون و آژاکس ، شاگردان فن دن بورم شانسی برای حضور در لیگ قهرمانان ندارند اما در صورت کسب رتبه سوم لیگ  هلند به طور مستقیم راهی یورولیگ می‌شوند و در صورت حضور در رتبه‌های چهارم تا هفتم به دیدارهای انتخابی این جام خواهند رفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۴
خداییش من هیچوقت نامردی بیننده گان برنامه 90 رو در حق جهانبخش فراموش نمیکنم،خیلی جالبه جهانبخش تو اون نظر سنجی سوم شد و طارمی اول.
جهانبخش تیمش رو در سطح اول باشگاه های هلند از رده 8 به 4 رسوند(به دلیل عملکرد فوق العادش)ولی سوم شد.
فقط میتونم بگم که متاسفم.
آخرین اخبار