تدوین مستند «زنی که نام ندارد» آغاز شد

ساخت این مستند در زندان زنان صورت گرفته و درباره زنانی است که به دلیل جرم‌های گوناگون زندانی شده‌اند.

دری رضایی تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص مستند «زنی که نام ندارد» گفت: ایده اولیه زمانی که دکتر پورحسین مدیر شبکه مستند بود، کلید خورد و با توجه به اینکه ایشان دکترای روانشناسی دارند و تحقیقاتی در این مسائل داشتند، ایده اولیه را پیشنهاد دادند و مرحله نوشتن فیلمنامه و ادامه کار به ما محول شد.

وی افزود: با تغییرات سازمان صدا و سیما و حضور تاجیک به عنوان مدیر جدید شبکه مستند، ایشان هم از این مستند حمایت کردند و پیشنهاد دادند که هر قسمت به صورت مجزا یک فیلم مستند باشد.

وی تصریح کرد: بعد از آن پیگیر دریافت مجوز حضور در زندان زنان شدیم و با توجه به سختی این مجوز، قوه قضائیه به ما اعتماد کرد. صبوری کردند و خدا را شکر این کار انجام شد و اکنون در مرحله تدوین مستند هستیم.

وی در خصوص قصه این مستند اظهار داشت: این مستند به جرم می‌پردازد، ابتدا قرار بود به زندان‌ها بپردازد اما با توجه به اینکه حوزه زندان‌ها متفاوت بود، ما در خصوص زندان زنان این مستند را ساختیم.

رضایی خاطرنشان کرد: در این مستند اولین چیز مهمی که مخاطب برداشت می‌کند، شرایط ارتکاب به جرم و مواد مخدر است و به نهاد خانواده تأکید می‌شود. چرا که اکثر کسانی که مرتکب جرم می‌شوند، از مشکلات خانوادگی ضربه می‌خورند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.