واشینگتن پست: ترامپ جراحتی مرگبار بر بدنه حزب جمهوری‌خواه

یک روزنامه آمریکایی جمهوری‌خواهان را بدلیل آشفتگی بوجود آمده در حزب متبوعشان، مقصر دانست.

واشینگتن پست: ترامپ جراحتی مرگبار بر بنده حزب جمهوری‌خواهبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه آمریکایی «واشینگتن پست» با نقل بخشی از کتاب «اوضاع حتی بدتر از آن است که به نظر می‌رسد» - چاپ سال 2012- در پایگاه اینترنتی خود، نوشت: حزب جمهوری‌خواه این‌روزها، به یک مرکز آشفتگی تبدیل شده است. اعضای این حزب نظام‌های اجتماعی و اقتصادی را به سخره می‌گیرند و نگاهی تحقیرآمیز به هرگونه توافق و سازشی دارند. جمهوری‌خواهان درک متعارفی از حقایق موجود، از قبیل علوم و شواهد، ندارند و مشروعیت گروه‌های سیاسی مخالف این حزب را زیر سؤال می‌برند. 

مفسران محافظه‌کار این کتاب را در زمان انتشارش آماج حملات خود قرار دادند. اکنون 4 سال پس از انتشار این کتاب و در حالی که ویرایش جدید آن پنجم آوریل سال جاری میلادی (17 فروردین 1395)، منتشر خواهد شد، درجه ویرانگری حزب جمهوری‌خواه افزایش یافته است. 

در ادامه گزارش آمده است: شالوده ائتلافی حزب جمهوری‌خواه در حال از هم پاشیدن است. 60 تا 70 درصد رأی‌دهندگان طرفدار حزب جمهوری‌خواه از نامزدهای غیرعضو این حزب حمایت می‌کنند. «دونالد ترامپ،» نامزد پیشروی این حزب در انتخابات مقدماتی، که گرایش‌هایی مانند پاپیولیست‌های (توده‌گرایان) راست‌گرای اروپایی دارد، باعث مضحکه این حزب شده است. 

نگارنده گزارش، ترامپ را نشانه آشکار «خودزنی»جمهوری‌خواهان می‌داند؛ جراحتی بر بدنه حزب جمهوری‌خواه که تبعات سنگینی را برای این حزب به‌همراه خواهد داشت.  






انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار