فراز کمالوند :

ما به رتبه نفت توجهی نداریم / کسب رتبه تک رقمی هدفمان است

سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز در نشست خبری پیش از بازی با نفت تهران گفت: جایگاه نفت تاثیری در روند بازی ما ندارد و ما به رتبه جایگاه تک رقمی می اندیشیم.

 به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان کمالوند در جمع خبرنگاران گفت قبل از هر چیز ایام فاطمیه که منتهی به شهادت حضرت زهرا (س) است را تسلیت می گویم بازی دشواری مقابل نفت پیش رو داریم این تیم یک دست و هماهنگ است با وجود اینکه آنها چند هفته اخیر نتایج خوبی کسب نکردند اما همه ما به جایگاه شان توجهی نداریم.

سرمربی گسترش فولاد در ادامه عنوان کرد :  نفت تیم خوبی است و از کادر فنی مجربی برخوردار است به هر حال بازی سختی مقابل نفت داریم اما برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم تیم ما در نیم فصل دوم فوتبال تاکنیکی و هجومی بازی می کند و ارائه گر بازی جذاب هستیم. امیدوارم این بازی آخری در سال 94 را با برد به پایان برسانیم.

وی در مورد برنامه گسترش فولاد بیان کرد : هدف گذاری مجموعه گسترش فولاد کسب رتبه تک رقمی است و تاکنون به هدفمان رسیده ایم و چند گام هم جلوتر از هدفمان هستیم امیدوارم روند تیمی خود را حفظ کنیم ودر کسب سهمیه آسیایی موفق باشیم.

مالک و مدیرعامل از عملکرد تیم راضی هستند و من هم نحوه بازی بازیکنانم رضایت دارم.
وی در مورد حرف و حدیث ایجاد شده برای تیم گسترش فولاد عنوان داشت : ما باید از کلام خداوند در جایی که گفته یا «من اسمه دوا و ذکره شفا » استعانت بگیریم به هر حال من برای برای شایعه سازان دعا می کنم که خداوند شفایشان بدهد.

سرمربی گسترش فولاد در  پایان خاطر نشان کرد : در بازی با نفت تهران مصطفی اکرامی به علت مصدومیت و محمد نصرتی را به علت محرومیت در اختیار نداریم.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار