قم؛

اختتامیه جشنواره بین المللی فعالان فضای مجازی در قم

دبیر اجرایی دومین جشنواره بین‌المللی فعالان فضای مجازی اظهار کرد: اختتامیه این جشنواره ساعت 15 روز پنجشنبه بیستم اسفندماه در تالار شهید آوینی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، سید حامد صفوی اظهار کرد: برگزیدگان دومین جشنواره بین‌المللی فعالان فضای مجازی در هفت بخش انیمیشن، پوستر، کاریکاتور، کلیپ، شبکه‌های اجتماعی، وبلاگ و سایت تقدیر می‌شوند.

وی با بیان اینکه سخنران ویژه این جشنواره حجت‌الاسلام و المسلمین سید عبدالمجید اشکوری، عضو هیئت ‌علمی موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) است، گفت: در این همایش علاوه بر اهدای جوایز به برگزیدگان به طور خاص از برخی خانواده‌های معظم شهدای بین‌الملل جبهه مقاومت اسلامی به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدای مدافع حرم تجلیل به عمل می‌آید.

دبیر اجرایی دومین جشنواره بین‌المللی فعالان فضای مجازی همچنین با اشاره به اینکه تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره بیش از 500 اثر بوده است،اضافه کرد: در مرحله اول داوری و ارزیابی، کمتر از نیمی آثار به مرحله بعد راه یافته و در این مرحله 24 نفر در هفت بخش جشنواره حائز عناوین برتر یا شایسته تقدیر شدند.

وی خاطر نشان کرد: در حاشیه این مراسم همچنین نمایشگاهی از آثار برگزیده جشنواره به نمایش درمی‌آید تا روایتگر بخشی از حماسه آفرینی مدافعان و حماسه‌سازان جبهه مقاومت اسلامی در عرصه بین‌الملل باشد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار