اهواز؛

افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه ای

در راستای پوشش نیازهای آموزشی شرکت کشت و صنعت امیرکبیر مرکزآموزش فنی وحرفه ای جوارکارگاهی دراین شرکت راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، معاون آموزش، پژوهش و برنامه ریزی فنی و حرفه ای خوزستان گفت: آموزش های مهارتی شرکت براساس نیازسنجی وبا نظارت و هدایت آموزشی فنی و حرفه ای صورت می پذیرد.

شهرام ملایی هزاروندی اظهار کرد: طبق نیاز شرکت کشت و صنعت امیرکبیر مقررشد دررشته های تخصصی تاسیسات، برق، صنایع غذایی و دیگر رشته های مورد نیاز کارگران، کارکنان و سرپرستان واحدها آموزش ارائه شود.

 ملایی ادامه داد: واحدهای صنعتی باراه اندازی مراکزمهارتی می توانند ازمعافیت های تبصره 2 ماده 38 قانون مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: واحدهای صنعتی، تولیدی و خدماتی که علاقمند به ایجاد مراکز جوار کارگاهی و بین کارگاهی می باشند می توانند با مراجعه به مراکزآموزشی و اداره کل اطلاعات لازم را دریافت نمایند تا با همکاری آموزشی صنایع و صنوف زمینه ارتقاء دانش و مهارت شاغلین فراهم شود.

ملایی تصریح کرد: صیانت از نیروی کار و ارتقای مهارت کارگران از طریق ایجاد مراکز آموزش جوار کارگاهی و آموزشی ضمن کار محقق می گردد.

وی درپایان خاطرنشان کرد: در خوزستان 13 مرکز آموزشی در بخش صنایع فعالیت دارند و دوره های آموزشی مهارتی مطابق با نیازهای شغلی شاغلین ارائه می دهند.

انتهای پیام/و

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.