ساری،

خانه های کوچک سلامت در نوروز

16 کمپ سلامت نوروزی در مازندران آماده خدمات رسانی درمانی به مسافران است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی مازندران گفت : 16 کمپ سلامت همزمان با نوروز در استان فعالیت خود را آغاز می کنند.

فرهاد مصدری افزود : این کمپ های سلامت در مبادی ورودی و خروجی استان مازندران مستقر می شوند و خدمات رایگان شامل ویزیت و دارو به بیماران سرپایی ارائه می کنند .

وی گفت : این کمپ های سلامت همزمان با فعالیت ستاد سفراز 25 اسفند امسال تا 20 فروردین سال آینده خدمات دهی به مسافران در مازندران را انجام می دهند .

دبیر کمیته خدمات بهداشتی ، سلامت و محیط زیست ستاد اجرایی خدمات سفر سال 95 مازندران به آمادگی بالگرد اورژانس استان برای ارائه جابجایی مصدومان و بیماران در نوروز اشاره کرد و افزود: در صورت نیاز ضروری به درمان افراد ، بالگرد اعزام می شود.

مصدری گفت : به منظور مطلوب سازی مراحل ارائه خدمات درمانی به مسافران نوروزی ، 23 بیمارستان دانشگاه علوم پزشکی مازندران به شش بلوک درمانی تقسیم شدند .

وی با بیان اینکه اعمال این تقسیم بندی سبب می شود تا تعطیلات نوروز پزشکان متخصص برای ارائه خدمات درمانی در بیمارستان ها حضور داشته باشند افزود : دیالیز برای مسافران بیمار در بیمارستان بوعلی ساری انجام می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: ساری ، کمپ ، نوروز ، حوادث ، مسافران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.