اهواز؛

نفرات برتر هفته چهارم کورس کشوری اسب‎های عرب

نفرات برتر هفته چهارم مسابقه کورس کشوری اسب‎های عرب در اهواز مشخص شد.

ه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، این هفته از مسابقات با شرکت 36 راس اسب تایید شده فدراسیون از شوش، دزفول، اهواز، بندرامام، شوشتر، گچساران، شادگان، اندیمشک، خرم آباد، یاسوج، تهران، یزد، کرمانشاه، تبریز و باغملک در پیست سوارکاری نیرو اهواز برگزار گردید.

درکورس نخست، نوید زهرایی با اسب "مهیب محسنی" به مالکیت کمال محسنی از اهواز به مقام اول دست یافت، یعقوب غمخوار با اسب "لایون ایستاتیس" به مالکیت ایرج رضاییان از بندرامام دوم شد و داوود محمدی‌نیا با اسب "گمنام" به مالکیت اسماعیل محمدی‎نیا از دزفول نیز در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین در کورس دوم، داوود محمدی‎نیا با اسب "لیون پرسیا" به مالکیت بابک و سینا ساعدی از اندیمشک در جایگاه نخست قرار گرفت و مهدی هلاکوپور با اسب "لیلا ناز" به مالکیت عزیز هلاکوپور از شوش و محمد جینگیلو با اسب "گودبای" به مالکیت جمال آلبوغبیش از شادگان نیز به ترتیب در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند.

در کورس سوم، علیرضا سپهوند با اسب "گیو" به مالکیت صولت عبدی از تهران و مهدی شیرعلی با اسب "لیث باران" به مالکیت آناز علی‎خانی از خرم‌آباد اول و دوم شدند و یعقوب غمخوار با اسب "لمیه بن طریف" به مالکیت خانم بن‎طریف از اهواز عنوان سوم را کسب کرد.

در کورس چهارم نیز علیرضا سپهوند با اسب "مایور ابراهیمی" به مالکیت سعید ابراهیمی از دزفول، مهدی شیرعلی با اسب "لهراسب کبیر" به مالکیت مجتبی مهدی‎پور از کرمانشاه و جبرئیل اندروا با اسب "مرصاد سردار" به مالکیت حشمت حسن‎زاده از کرمانشاه به ترتیب اول تا سوم شدند.

در کورس آخر (پنجم) هم علی زارعی با اسب "گلادیاتور" به مالکیت مازیار رفیعی از اهواز مقام اول را کسب کرد، محمد قلرعطا با اسب "فخار" به مالکیت شکیبا عالی‎پور از اهواز دوم شد و نوید زهرایی با اسب "کمیت ایل" به مالکیت چاجی‎زاده‎بختیاری از باغملک به عنوان سوم دست یافت.

انتهای پیام/و

برچسب ها: خوزستان ، اسب ، کورس ، کشور ، برتر ، عرب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار