آیت‌الله خاتمی در ضیافت شام خبرگان:

نطق آیت‌الله یزدی در نوبت صبح مجلس خبرگان مایه افتخار روحانیت است

عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری گفت: برخوردی که امروز آیت‌الله یزدی در نطق صبح مجلس خود داشتند مایه افتخار روحانیت و راز محبوبیت آنان است.

نطق آیت‌الله یزدی در نوبت صبح مجلس خبرگان مایه افتخار روحانیت است
به گزارش حوزه احزاب و تشکلهای گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله سیداحمد خاتمی عضو هیأت رئیسه مجلس خبرگان رهبری امروز در ضیافت شام نوزدهمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: برخوردی که امروز آیت‌الله یزدی در نطق خود داشتند مایه افتخار روحانیت است.

وی افزود: تعبیری که آیـت‌الله یزدی داشتند مبنی براینکه از کسانی که به من رأی نداده‌اند تشکر می‌کنم، نشان از نقش روحانیت در طول تاریخ و راز محبوبیت آنان است.

آیت‌الله خاتمی با بیان اینکه در مسئله رقابت‌ها شکوه خاصی در بین روحانیت بود، گفت: بنده در انتخابات مجلس خبرگان یک ریال هم خرج نکردم و تنها هزینه من کرایه یک کوپه قطار از قم به کرمان بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: تأسف می‌خورم از اینکه در پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری بزرگانی همچون آیت‌الله یزدی و مصباح را در جمع خود نداریم.

وی در پایان خاطرنشان کرد:‌ در انتخابات اخیر جنس خبرگان خود را نشان داد و بسیاری از عظام نیز همین‌طور بنابراین امیدواریم این منش برای همیشه در تاریخ خبرگان ثبت شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار