بازی پنجم تا هشتم لطفی ندارد

طیبی: هیچکدام از بازیکنان شهرداری خیانت نکردند

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان تاکید کرد بازیکنان این تیم به مجموعه خود پشت نکردند و تا لحظه آخر برای صعود جنگیدند.

محمدحسن طیبی به خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تلاش و هدف مجموعه شهرداری گرگان این بود که به جمع چهارتیم برتر سوپرلیگ راه یابیم اما این موفقیت برای ما مقدر نبود. هرچند بازی برای کسب مقام پنجم تا هشتم، لطفی ندارد اما تصمیم فدراسیون است و ما هم تمکین می‌کنیم. 

وی درباره فرجام‌خواهی شهرداری گرگان برای حضور تماشاگرانش در ادامه بازی‌های سوپرلیگ اظهار کرد: ما برای تماشاگران خود احترام خاصی قائلیم و بارها از آن‌ها حمایت کرده‌ایم اما از آنجا که بازی‌های پنجم تا هشتم حساسیتی ندارد، با احترام به تماشاگران شهرداری گرگان به این موضوع اعتراض نکردیم. 

طیبی درباره این‌که گفته می‌شود برخی بازیکنان این تیم به دلیل اختلاف با سرمربی خود در اواخر بازی با پالایش نفت وا دادند، توضیح داد: اصلاً این موضوع صحت ندارد. هیچکدام از بازیکنان شهرداری خیانت نکردند و تردید نکنید اگر چنین بازیکنی در تیم حضور داشت، عذرش را می‌خواستیم. بازیکنان شهرداری گرگان تا ثانیه آخر با نفت جنگیدند و تنها با یک امتیاز شکست خوردند. 

سرپرست تیم بسکتبال شهرداری گرگان اضافه کرد: فردا جلسه‌ای در هیأت بسکتبال گرگان برگزار و برنامه‌های سال آینده بسکتبال گرگان در آن تشریح خواهند شد. در این جلسه مسئولان تیم قطران کاوه هم حضور دارند و موضوع حضور تیم دوم گرگان در سوپرلیگ هم بررسی می‌شود. 

انتهای پیام/ 



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.