زنجان؛

متلاشی شدن باند سارقان ميلياردی در زنجان

فرمانده انتظامی استان، از شناسايی و دستگيری باند سارقان مسلح خبر داد و گفت: اعضای اين باند به چند فقره سرقت در سطح كشور به ارزش ده ها ميليارد ريال اعتراف كردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛سردار "عليرضا صالحی" گفت: در پي کسب خبري مبنی بر وقوع چند فقره سرقت در زنجان رسيدگی به موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهی استان قرار گرفت .

سردار صالحی، افزود: ماموران پليس آگاهی پس از بررسی سرقت های انجام شده و بررسی سرنخ های موجود رد پای يك باند حرفه ای را در اين زمينه به دست آوردند.

وي افزود : ماموران با بررسي هاي بيشتر دريافتند يكي از اعضاي اين باند در استان البرز بوده كه با هماهنگي با دستگاه قضايي به استان اعزام و متهم را دستگير كردند.

سردار صالحي بيان کرد: ماموران پس از دستگيري اين متهم ساير اعضاي اين باند را در يكي از استان ها ي ديگر شناسايي و عمليات دستگيري آنان آغاز شد.

وي با بيان اينكه يكي از اعضاي اين باند داراي سابقه سرقت مسلحانه است، گفت : با تجربه اي كه ماموران اعزامي داشتند بدون هيچگونه خطر و پيامدي تمامي اعضاي اين باند دستگير و جهت ادامه تحقيقات به پليس آگاهي زنجان منتقل شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان تصريح كرد : متهمان در بازجويي هاي صورت گرفته به چندين فقره سرقت منزل ، مغازه و زيور آلات به ارزش ده ها ميليارد ريال اعتراف كردند.

اين مقام مسئول خاطر نشان كرد : با توجه به اينكه احتمال دارد متهمان سرقت هاي ديگر ي را نيز مرتكب شده باشند تحقيقات همچنان از آنان ادامه دارد.

سردار صالحي ادامه داد :ماموران پليس در همه ساعات شبانه روز با جديت براي برقراري نظم و امنيت در حال تلاش بوده و اجازه نخواهند داد کسي در امنيت و آسايش شهروندان خللي وارد سازد.


انتهای پیام/ن

برچسب ها: متلاشی ، سارقان ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۹ اسفند ۱۳۹۴
زنجان به همت زحمت کشان نیروی انتظامی جزو شهرهای امن می باشد .تشکر از برادران فداکار