گلستان؛

امدادرسانی هلال احمر به زائران پیاده

شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی با حضور بیش از 85نفر از اعضای جوان، فعال و آموزش هلال احمر در استان گلستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، از گرگان، الهام اختری معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: استان گلستان با برپایی 2 پست ثابت و 1 پست سیار در مبادی ورودی و خروجی شهرها در شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی به استقبال نوروز ٩٥ می‌رود.

وی افزود: در شانزدهمین طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی  در گلستان، بیش از85 نفر از اعضای جوان، فعال و آموزش  دیده با شعار "بی گدار به جاده نزنیم و ظریف برانیم" به ارائه خدمات بشردوستانه به مسافرین و هم استانی ها مشغول خواهند شد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان تصریح کرد: در این طرح در نظر داریم، اهدافی مانند پیشگیری از تصادفات و داشتن سفری ایمن و سالم در ایام نوروز را با همکاری و مشارکت اعضای داوطلب در طرح با کیفیت هر چه بیشتر اجرا کنیم.

وی افزود: همکاری با مرکز پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در برپایی جذاب فضای دوستدار کودک، برپایی خیمه‌های نماز، ارائه مشاوره‌های پیشگیری در حوزه سرطان و تهیه بروشورهای آموزشی با بهره مندی از شخصیت‌پردازی انیمیشنی، از دیگر اقدامات در پست‌های طرح ملی ایمنی و سلامت مسافرین نوروزی در گلستان است.

اختری اظهار داشت: اعضای تیم‌های سحاب (سامانه حرکت های امدادی و بشردوستانه) نیز، برای حضور در مناطق گردشگری استان و ارائه خدمات، آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند.

انتهای پیام/پ
برچسب ها: امداد ، هوایی ، نوروزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.