اردبیل؛

آمادگی شهرستان کوثر برای پذیرایی از مسافران نوروزی

فرماندار شهرستان کوثر از آمادگی این شهرستان برای پذیرایی از مسافران و میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علیرضا علیپور افزود: ایام آغازین سال نو و سفرهای نوروزی مناسب‌ترین زمان برای معرفی ظرفیت‌ها و قابلیت‌های گردشگری شهرستان است و در ارتباط با اهمیت گردشگری و نقش آن در پیشرفت و توسعه اقتصادی شهرستان و معرفی جاذبه‌های گردشگری شهرستان با هماهنگی دستگاه‌ها می‌توان اقدامات خوبی انجام داد.

وی ادامه داد: همه اعضای این ستاد باید در نوروز امسال با نظارت در ابعاد مختلف علاوه بر مرتفع ساختن ضعف‌های گذشته در جهت رفاه بیشتر مهمانان نوروزی گام بردارند.

رئیس ستاد تسهیلات سفر شهرستان کوثر بر نظارت بیشتر برقیمت خدمات و نرخ‌ها تأکید کرد و گفت: باید با تدبیر و برنامه‌ ریزی لازم، از هرگونه سوءاستفاده و افزایش غیر قانونی قیمت ها جلوگیری کرد.

علیپور افزود: برنامه ریزی و ارائه خدمات شایسته به مسافران و گردشگران، اجرای سیاست های کلی و برنامه های ابلاغی اطلاع رسانی به گردشگران، استخراج و پردازش آمار و اطلاعات بخشی از فعالیت های این ستاد است که با برنامه ریزی در این مسیر می توان در جذب مسافر و گردشگر و رونق صنعت توریسم گام مثبتی برداشت.

وی گفت: اهالی کوثر مردمی مهمان نواز و خونگرم هستند بنابراین باید در برنامه ریزی های لازم برای اسکان و استقبال از مهمانان نوروزی اقداماتی انجام دهیم که در خور مردم استان و به ویژه شهرستان کوثر باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار