آنابل والیس بازیگر نقش مقابل تام کروز در «مومیایی» شد

آنابل والیس برای ایفای نقش مقابل تام کروز در «مومیایی» با کمپانی یونیورسال وارد مذاکره شد.

آنابل والیس بازیگر نقش مقابل تام کروز در «مومیایی» شدبه گزارش خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، آنابل والیس بازیگر اهل بریتانیا گفتگوهای خود را با کمپانی فیلمسازی یونیورسال برای ایفای نقش زن در مقابل تام کروز، آغاز کرده است.

والیس در حال حاضر جزو هنرپیشگان اصلی سریال تلویزیونی گنگستری پیکی بلایندرز است که از سال 2013 میلادی تا کنون در حال پخش است.

«مومیایی» به کارگردانی الکس کورتزمن اولین فیلم از مجموعه فیلم‌های هیولایی و کلاسیک است که کمپانی یونیورسال قصد احیای دوباره آن‌ها را دارد.

از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی سونیا بوتلا است که نقش افتخاری را در این فیلم ایفا خواهد کرد. داستان «مومیایی» در زمان حال اتفاق می‌افتد و کروز و والیس به ترتیب در نقش سرباز نیروهای ویژه و دانشمند ظاهر خواهند شد.

کریس مورگان و سین دنیل نیز کورتزمن را در ساخت «مومیایی» همراهی می‌کنند.

آنابل والیس در حال حاضر در چندین پروژه سینمایی حضور دارد که «برادران گریمسبی» آخرین اثر اکران شده او در انگلستان است که از یازدهم مارس در سینماهای آمریکا نیز به روی پرده می‌رود.

آنابل والیس بازیگر 31 ساله انگلیسی است که از سال 2005 میلادی فعالیت‌های خود را در عرصه سینما و تلویزیون آغاز کرده و تا کنون در 12 فیلم سینمایی حضور داشته است.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار