تنها تصمیمی که اردوغان به آن احترام می گذارد

روزنامه گاردین با اشاره به سرکوب رسانه ها در ترکیه نوشت تنها تصمیم و نظری که اردوغان به آن احترام می گذارد، تصمیم خودش است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه گاردین انگلیس در مطلبی تحت عنوان برخورد استبدادی اردوغان با رسانه‌ها، نوشت: اردوغان با هر انتقاد یا چالشی می‌جنگد، و اکنون بیش از هر زمان دیگری تمایل به انتقام دارد.

این روزنامه انگلیسی افزود: آخرین قربانی خشم اردوغان روزنامه "زمان" پرتیراژترین نشریه ترکیه است که دولت با حکم قضایی آن را تحت کنترل خود درآورد.

گاردین خاطرنشان کرد: نحوه تعامل با روزنامه زمان تنها نمونه بدرفتاری با رسانه ها در ترکیه نیست، و روزنامه نگاران در این کشور بدون استثناء در معرض تهدید و بازداشت قرار دارند.

گاردین تأکید کرد، رسانه های دیدای و نوشتاری به شدت از سوی دولت ترکیه تحت فشار هستند و دولت آنها را مجبور می‌کند روزنامه نگارانی را که از آنان خوشش نمی آید اخراج کنند.

گاردین افزود: تنها تصمیم و نظری که اردوغان به آن احترام می گذارد، نظر و تصمیم خودش است.

گاردین نوشت: اردوغان این روزها بامشکلات بزرگی روبرو است، ترکیه میزبان تعداد بسیاری پناهجو است و اقتصاد این کشور مانند گذشته قوی نیست، و در کنار همه اینها سیاستهای خارجی متناقض ترکیه برای براندازی نظام سوریه قرار دارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار