حسن زاده:

رفتارهای غیر ورزشی به ضرر میزبانی فوتبال است

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پرتاب اشیاء و مواد منفجره طبق آئین نامه انضباطی فیفا و قوانین ما جریمه سنگینی دارد.

رفتارهای غیر ورزشی به ضرر میزبانی فوتبال است

اسماعیل حسن زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: بعد از ارسال گزارش اتفاقات بازی پرسپولیس- تراکتور سازی از سوی مقامات رسمی در خصوص آن تصمیم گیری خواهیم کرد.

حسن زاده در ادامه عنوان کرد:‌این حرکات و رفتارهای غیر ورزشی در همه جای دنیا خلاف قانون است در آئین نامه انضباطی فیفا و قوانین کشورمان به صراحت آمده که پرتاب مواد آتش زا و رفتارهای غیر ورزشی به ضرر میزبانی کشورها تلقی می‌شود. همچنین جدا از صحنه‌های بازی دیروز که انعکاس بدی در ورزشگاه به وجود آورد این گونه رفتارها خلاف و غیر قانونی است.

وی بیان کرد: به طور  حتم بعد از دریافت گزارش اتفاقات بازی تنبیهاتی برای تیم خاطی در نظر می‌گیریم. رفتارها در شان تماشاگران ما که  حرف اول را در آسیا می‌زنند، نیست.

حسن زاده تصریح کرد: معتقدم همانطور که به کمیت تماشاگرانمان افتخار می‌کنیم نباید کاری کنیم که کیفیت حضور تماشاگران را زیر سوال ببریم.

رئیس کمیته انضباطی در پایان خاطر نشان کرد: تنبیهاتی از  جمله جریمه نقدی برگزاری بازی بدون تماشاگر و انتقال بازی از شهری به شهر دیگر در آئین نامه انضباطی پیش بینی شده است اما این تنبیهات باز دارنده نیست و مسئولان فوتبال و باشگاه‌ها باید راهکاری برای اتفاقات ورزشگاهها بیاندیشند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حسن زاده ، کمیته ، رئیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار