به کارگردانی دژاکام و آییش؛

«ننه‌دلاور» با «چمدان» نوروز به تئاترشهر می‌روند

مجموعه تئاتر شهر از هشتم فروردین‌ماه با اجرای دو نمایش «ننه دلاور» به کارگردانی امیر دژاکام و نمایش «چمدان» به کارگردانی فرهاد آییش میزبان علاقه‌مندان می‌شود.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از صحنه؛ مجموعه تئاتر شهر از هشتم فروردین‌ماه با اجرای دو نمایش «ننه دلاور» به کارگردانی امیر دژاکام و نمایش «چمدان» به کارگردانی فرهاد آییش میزبان علاقه‌مندان می‌شود.

به گزارش صحنه، سالن چهارسو از روز هشتم فروردین 95 میزبان نمایش «ننه دلاور» به کارگردانی امیردژاکام می‌شود. «ننه دلاور» یکی از مهم‌ترین نمایشنامه‌های برشت است که دژاکام این نمایش را با رویکردی کمدی تراژیک روی صحنه خواهد برد. دراین نمایش که بیش از 30 بازیگر دارد هنرمندانی چون حسین محب‌اهری، امیر کربلایی، مرتضی رستمی، حمید فلاحی، محمدعلی رادمنش و مه‌لقا باقری بازی می‌کنند.

این نمایش تا 15 اردیبهشت‌ماه هر شب ساعت 19:45 اجرا می‌شود.

نمایش «چمدان» به کارگردانی فرهاد آییش هم از هشتم فروردین در سالن اصلی اجرای خود را پی می‌گیرد و تا پایان فروردین ادامه خواهد داشت. این نمایش امسال تا 21 اسفندماه هر شب ساعت 19:30 اجرا می‌شود.

در این نمایش شقایق فراهانی، مائده طهماسبی، رامین ناصرنصیر، شبنم فرشادجو، حمیدرضا نعیمی، بهناز نازی، نقی سیف‌جمالی، خسرو پسیانی، مهسا طهماسبی، بهنام دارابی، عزالدین توفیق، عرفان برزین (بازیگر خردسال) و فرهاد آییش بازی می‌کنند.



انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار