جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر برگزار کرد؛

اعطای لوح مالکیت معنوی به طراحان برگزیده

مراسم اختتامیه بخش مالکیت معنوی پنجمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ آیین اختتامیه بخش مالکیت معنوی پنجمین جشنواره بین‌المللی مد و لباس فجر با حضور جمعی از طراحان لباس ایران و مسئولین این عرصه در تالار وحدت برگزار شد.

در این مراسم لوح گواهی مالکیت معنوی به برخی از طراحان اعطا شد. 

در این برنامه بهروز رئیس دانا به نمایندگی از صنف پوشاک به روی صحنه آمد و اشاعه مد و پوشاک و سبک زندگی ایرانی اسلامی را از مزایای فعالان این صنف دانست. همچنین اطلاع‌رسانی از طرح‌های جدید به مردم و طراحان،‌ ایجاد کاتالوگ دیجیتال،‌ ارتباط با شبکه‌های اجتماعی،‌ ارتباط با مخاطبین از طریق سیستم و . . . را از ویژگی‌های دیگر خواند.

وی بیان کرد:‌ پایگاه مد و لباس ما، جهت ارتقای ارتباط بین طراحان و تولیدکنندگان ایجاد شده است و ما امیدواریم بتوانیم این ارتباط را هرچه بیشتر گسترش دهیم.
 
محمد فتحی مدیر رسانه‌ پوشانیک در قسمتی دیگر از این برنامه در خصوص سامانه پوشانیک گفت: آنچه که در حوزه ماموریت سازمانی ما مطرح شده، ایجاد حلقه ارتباط بین مد و صنعت لباس است که ما در همین راستا در سایت خود به گسترش آن می‌پردازیم.
 
رسانه تخصصی طراحی، رسانه تخصصی طراحان مد و لباس، رسانه بازار ایرانی و رسانه جشنواره و مسابقه‌ها در حوزه پوشاک بخش‌هایی بود که فتحی در خصوص این سامانه به آن‌ها اشاره کرد. 

در پایان این مراسم با حضور مدیر امور استان‌ها در کارگروه مد و لباس و مهدی وجدانی مدیر روابط عمومی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، لوح مالکیت معنوی، به برگزیدگان اعطا شد. 

افسانه رحیمیان،‌ عفت حبیب دولابی،‌ زهرا علی‌نقیان،‌ محبوبه رضاقلیان،‌ شبنم محمدی،‌ رویا کردجان، زهرا علی‌نژاد، فاطمه منصوری،‌ آذین فرخی،‌ فاطمه عظیمی،‌ حمیده آب‌روشن و فائزه صمدزاده از طراحانی بودند که این لوح را دریافت کردند. 


انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار