آبادان؛

پرونده بازی گسترش فولاد تبریز و استقلال اهواز در کمیته صیانت لیگ برتر

ناظر بازی دیدار تیم‌های گسترش فولاد تبریز و استقلال اهواز گزارشی ویژه از این مسابقه تهیه کرده و به کمیته صیانت از سلامت سازمان لیگ داده است


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛ تیم فوتبال استقلال اهواز در روزی که اشتباهات فردی در بین بازیکنان این تیم بالا بود، با نتیجه چهار بر صفر مغلوب تیم گسترش فولاد تبریز شد تا شانس این تیم برای ماندن در لیگ برتر به کمترین میزان ممکن برسد.

مهم‌تر از شکست سنگین استقلال اهواز اما، گزارش ناظر فدراسیون فوتبال از روند این مسابقه است که به کمیته صیانت از سلامت سازمان لیگ فوتبال ایران ارجاع شده است.

ناظر بازی دیدار گسترش فولاد تبریز و استقلال اهواز از هفته بیست‌ودوم لیگ برتر که روز شنبه هفته جاری برگزار شد و با برتری 4 بر صفر تیم تبریزی به پایان رسید، گزارشی ویژه از این بازی تهیه و به کمیته صیانت از سلامت سازمان لیگ ارائه کرده است.

قرار است گزارش ویژه این بازی در کمیته صیانت از سلامت سازمان لیگ بررسی شده و در صورت محرز شدن برخی اتفاقات موجود در گزارش، تصمیم لازم گرفته شود.»

مفهوم خبر اینست که شکست استقلال اهواز مقابل گسترش فولاد تبریز از نظر ناظر فدراسیون فوتبال مشکوک قلمداد شده و فیلم مسابقه باید توسط کمیته صیانت از سلامت سازمان لیگ که در واقع نقش ستاد سابق منشور اخلاقی را ایفا می‌کند، بررسی شود!



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.