ارومیه؛

ارتقای مدیریت سرمایه‌گذاری به سازمان در شهرداری ارومیه

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهردار ارومیه گفت: سال آینده مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه را به سازمان سرمایه‌گذاری تغییر خواهیم داد.

داوود ندیم در گفت‌وگو با گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه؛اظهار داشت: شهر ارومیه به دلیل همواری با سایر کشورها فرصت‌های سرمایه‌گذاری خوبی دارد که برای معرفی این فرصت‌ها تمام تلاش خود را به‌کار بسته‌ایم.

وی با بیان اینکه در این زمینه سال آینده برنامه‌های قابل توجهی داریم که چهره شهر را متحول خواهد کرد، افزود: زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری در شهر ارومیه ایجاد و فرصت‌های سرمایه‌گذاری نیز مورد شناسایی قرار گرفته‌اند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهردار ارومیه با بیان اینکه شهرداری ارومیه به دنبال کسب درآمد برای اجرای برنامه‌های خود است، اظهار داشت: درآمدزایی شهرداری می‌تواند تاثیر قابل توجهی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های شهرداری داشته باشد.

وی با بیان اینکه ساختارهای لازم در این زمینه فراهم شده است، خاطرنشان کرد: در این خصوص برای ایجاد نهادهای لازم نیز اقداماتی در حال انجام است تا بتوانیم به درآمد پایدار در شهرداری ارومیه برسیم.

ندیم با بیان اینکه در این خصوص افق پنج ساله برای شهرداری ارومیه تعریف شده است، اظهار داشت: بسیاری از شهرداری‌های موفق دنیا نیز از این روش استفاده می‌کنند و توانسته‌اند به درآمد پایدار دست یابند.

معاون اقتصادی و سرمایه‌گذاری شهردار ارومیه با بیان اینکه برای این منظور سال آینده مدیریت سرمایه‌گذاری شهرداری ارومیه را به سازمان سرمایه‌گذاری تغییر خواهیم داد، اعلام کرد: در این راستا وظایف به صورت تخصصی‌تر اجرایی خواهند شد.

وی تاسیس شرکت سرمایه‌گذاری در شهرداری ارومیه، تاسیس شرکت بازرگانی، تاسیس شرکت بازاریابی را از دیگر اقدامات در این زمینه برای سال آینده عنوان کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.