آبادان؛

آغاز فعالیت گشت های کنترل جایگاه های عرضه سوخت در آبادان

گشت های نوروزی جایگاه های سوخت در آبادان فعال شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان؛مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان گفت: کار گشت های نوروزی کنترل جایگاه های عرضه سوخت در مناطق تحت پوشش این شرکت آغاز شده است.

علی حکمت افزود:این گشت زنی ها به منظور کنترل جایگاه ها به لحاظ حصول اطمینان از تامین سوخت مورد نیاز، رعایت مسائل بهداشتی در سرویسهای بهداشتی و فراهم سازی امکانات مورد نیاز نمازخانه های موجود در جایگاهها صورت می گیرد.

وی گفت: هشت اکیپ سه نفره با انجام گشت زنی های مداوم در سطح منطقه به بررسی موارد یاد شده و کنترل بنزین به لحاظ کیفی و کمی می پردازند.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی آبادان افزود: شهرهای آبادان، خرمشهر، شادگان، دارخوین، ماهشهر و هندیجان تحت پوشش شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه آبادان قرار دارند.

حکت گفت: در زمان حاضر در این منطقه ۵۴ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت گاز و ۲۳ جایگاه عرضه سی. ان. جی وجود دارد که از این تعداد ۹ جایگاه عرضه بنزین و هشت جایگاه عرضه سوخت سی. ان. جی مربوط به شهرستان آبادان است.

وی افزود:اکیپ های گشتی این شرکت از هم اینک تا پایان نوروز ۹۵ به صورت مستمر و نامحسوس در مجاری عرضه سوخت به انجام ماموریت محوله می پردازند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.