ساری،

عاقبت جادو و جنبل + تصویر ( 18+)

بوی تعفن شدید از یک خانه در قائم شهر ماموران امدادی را مجبور کرد پس از حضور در این منزل، با استشمام قهوه اندکی از خاطره بوی متعفن این ماموریت بکاهند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران گفت: به دنبال تماس فردی با مرکز ارتباطات اورژانس 115 و اعلام بوی تعفن شدید از یک منزل، نیروهای اورژانس به محل اعزام شدند.

ذکریا اشک پور افزود: ماموران به محض حضور درمنزل با بوی تعفن بسیار شدید و مشمئز کننده مواجه شدند که دلیل آن عفونت شدید زخم از ناحیه سر یک پیرزن بود.

وی با بیان اینکه پیرزن 70 ساله ای با زخم عمیق سر که عفونت زیاد آن را چرکین کرده بود در این خانه با همسرش زندگی می کرد افزود: همسر این پیرزن مدتها از جادوگران برای مداوای سر وی استفاده می کرد و از آنجایی که نتیجه ای نگرفته بود این زخم هر روز عمیق تر و عفونی تر می شد تا جایی که همسایه ها به دلیل بوی تعفن شدید قادر به نزدیک شدن و کمک به آنها نشده بودند.

مدیر روابط عمومی اورژانس مازندران گفت: نیروهای اورژانس، و پایگاه 7 تیر قائمشهر این پیرزن 70 ساله را پس از اقدامات اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان رازی قائمشهر منتقل کردند.

اشکپور افزود: ماموران پس از پایان امداد رسانی مجبور شدند با بوییدن قهوه خاطره این بوی تعفن را از خاطرشان پاک کنند.

انتهای پیام/
برچسب ها: ساری ، بیمار ، تعفن ، جادو ، قائم شهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.