سید حسن نصرالله: تصمیم کشورهای عربی درباره حزب الله ظالمانه است

دبیرکل حزب الله لبنان تصمیم کشورهای عربی را درخصوص این گروه ظالمانه خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان از طریق ویدئو کنفرانس خطاب به شرکت کنندگان در مراسم هفتمین روز شهادت حاج علی احمد فیاض معروف به «حاج علا» که در روستای انصار در جنوب لبنان برگزار شده است، گفت: تصمیمات کشورهای عربی علیه حزب الله  ظالمانه است؛ زیرا مقاومت باعث عزت و کرامت عرب ها می شود. اگر منتظر راهبرد مشترک عربی و ارتش های مشترک عربی بودیم، رژیم صهیونیستی هنوز در سرزمین ما بود.

وی افزود: حمایت سوریه و ایران از مقاومت، در آزادسازی سرزمین ما نقش داشت. چیزی که مانع از تجاوز رژیم صهیونیستی به لبنان می شود مقاومت است و کسانی که منتظر اتحادیه عرب هستند، روی خیال و سراب حساب باز کرده اند. مقاومت به سلاح نظام های عربی نیاز ندارد. مقاومت با دستاوردها و پیروزی هایی که به دست آورده، اعتماد و احترام ملت های عرب را کسب کرده است. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۷ ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
سید جان می دانم که ناراحتی شما ازاین نیست که عربستان با شما دشمن باشد یا دوست ناراحتی شما از نادانی آل سعوداست ولی خوب بعضی از وقتها یک قوم ویا یک کشوری بهزور می خواهند خودکشی کنند این دیگر تغصیر خودشان هست شما که الحمدوالله ایمانتان اینقدر قوی است ومی دانید خداوند حامی شما ولشکر مخلص شما خواهد بود شما امام حسین را داری شما حضرت زهرا را دارید وهرکه خدارا داشته باشد چه غم دارد کسی که پشتیبانش خاندان اهلبیت هستن چه غم دارند ناراحت آنهایی هستن که به جای خدا به امریکا پناه آورده اند نگران انهتیی هستم که عاشق اهلبیت نیستن من بعصی موقه ها فکر می کنم خدا یا انهایی که اهلبیت را ندارند چی دارند به کی دلخوش هستن انها که امریکار بیشتر از خدا قبول دارند به چه امیدوارن خوشابه حال خودمان که شیعه هستیم خوشا به حال خودمان که وقتی ناراحت می شویم باخواندن یک زیارت اعاشورا روحیمان تغیر می کند وامیدوار می شویم
آخرین اخبار