حاشیه‌های نشست رئیس مجلس با بازماندگان از مجلس دهم؛

اعتراض برخی رهروانی‌ها نسبت به حضور "جلالی" در لیست اصلاح‌طلبان

جمعی از نمایندگان رد صلاحیت شده و یا بازمانده از انتخابات مجلس دهم امروز با علی لاریجانی دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛صبح امروز جلسه ای با حضور علی لاریجانی و نمایندگان رد صلاحیت شده و بازمانده از انتخابات در تالار آئینه مجلس برگزار شد. 

یک منبع آگاه در رابطه با جلسه مذکور به خبرنگار مجلس باشگاه خبرنگاران گفت: در این جلسه رئیس مجلس شنونده صحبت هایی گلایه آمیز برخی از نامزدهای رد صلاحیت و بازمانده دهمین دوره انتخابات مجلس بوده است.

وی ادامه داد:  البته رئیس مجلس شورای اسلامی در این جلسه به نمایندگان رد صلاحیت شده و کسانی که نتوانستند آراء مورد نیاز را به دست آورند، قول داد که از تجربیاتشان استفاده شود و با دولت رایزنی کند تا این افراد در بخش های مختلف به کار گرفته شوند.

این منبع آگاه که قصد نداشت نامش فاش شود، ادامه داد: در این جلسه، منصور حقیقت‌پور، عضو شورای مرکزی فراکسیون رهروان و تعدادی از نمایندگان نسبت به حضور کاظم جلالی رئیس فراکسیون اصولگرایان رهروان در فهرست اصلاح‌طلبان برای حضور در انتخابات اعتراض و انتقاد کرد که علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اعتراض آنها اعلام کرد این فهرست، فهرست اصلاح طلبان نبوده است؛ بلکه فهرست ائتلاف اصلاح‌طلبان و اعتدالیون بود که کاظم جلالی نیز از جبهه اعتدالیون وارد این فهرست شده است.

 انتهای پیام/
برچسب ها: مجلس ، انتخابات ، جلالی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار