انتخاب رئیس هیات اسکواش خراسان رضوی

مجمع انتخابی اسکواش رامشینی را به مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات اسکواش خراسان رضوی انتخاب کرد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،دراین مجمع رامش رامشینی تنها کاندیدای این مجمع با کسب 15 رای از 15 رای ماخوذه به مدت 4 سال رئیس هیات اسکواش خراسان رضوی شود.

رئیس هیات اسکواش خراسان رضوی در این مجمع با بیان اینکه به رغم کمبود امکانات در بخش‌های مختلف افتخارات بسیاری به دست آورده‌ایم، گفت: دوره‌های آموزشی توجیهی مربیگری و داوری در ایام مختلف سال برگزار شده و نسبت به اعزام به دوره‌های ملی اقدام کرده‌ایم. همچنین برای آمادگی بازیکنان از مربی پاکستانی استفاده کردیم.

رامشینی با اشاره به اینکه در 10 شهرستان با کمک و حمایت مدیرکل این رشته پایه ریزی شده است، افزود: دوسالن در مجموعه ورزشی کوثر و سوییت به هیات واگذار شده تا از طریق جذب منابع هزینه‌های هیات را تامین کنیم، در حال حاضر تکمیل و بهره برداری سالن اختصاصی اسکواش در مجموعه سجاد نیاز به 7 میلیارد ریال اعتبار دارد که باید برای تکمیل آن فدراسیون و اداره کل به ما کمک کنند.

هیئت اسکواش در معرفی این رشته به جامعه بیشتر تلاش کند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی هم در این مجمع گفت: زیرساختها در رشته اسکواش نیازمند گسترش است.

کوروش صبوریان افزود: هیات اسکواش از جمله هیات‌های فعال استان است و با شرایطی خاص در حال ادامه فعالیت می‌باشد، رشته ورزشی اسکواش از جمله رشته‌های ورزشی جذاب است که متاسفانه هنوز به صورت کامل به مردم معرفی نشده است و بسیاری نمی‌دانند که این رشته چه نقشی در شادابی و نشاط ورزشکاران دارد.

وی گفت: هیات ما در حوزه همگانی و قهرمانی رتبه خوبی را در کشور کسب کرده اما این هیات باید بیشتر در زمینه تبلیغات فعال باشد همچنین هیات اسکواش باید برای فعالسازی شهرستان‌ها و گسترش این رشته در سایر مناطق استان غیر از مشهد تلاش کند.

صبوریان خاطرنشان کرد: اسکواش نیاز به شرایطی خاص و مکانی مناسب این رشته دارد در همین راستا بزرگترین مشکل ما در استان بحث زیرساختی است اما برای سال 95 باید هیات برنامه ریزی کند و با بررسی فرصت‌ها و ظرفیت‌ها برنامه‌ای برای ساخت سالن‌های مناسب این رشته در شهرستان‌ها ارائه کند تا بتوان با همکاری و مشارکت برخی نهاد‌ها برای ساخت آن‌ها اقدام کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی آموزش و استعداد یابی را برای هیات اسکواش ضروری دانست و گفت: 500 ورزشکار سازمان یافته در هیات اسکواش خراسان رضوی فعالیت می‌کنند اما این آمار مربوط به مشهد است. برای سال 95 انتظار ما از این هیات افزایش این تعداد و گسترش آن درشهرستان‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: با کمک شهرداری‌ها می‌توانیم در اماکن عمومی برای توسعه این رشته تلاش کنیم و فضای کافی در محیط های عمومی را به وجود آوریم در همین جهت باید هیات برنامه‌های مناسبی را ارائه کند.

انتهای پیام //س

برچسب ها: هیات ، اسکواش ، مجمع ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار