شیراز؛

سقوط کابین آسانسور حادثه آفرید

در اثر بی احتیاطی، یک نصاب آسانسور و یک فروشنده زن از بالابر سقوط کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده ایستگاه شش آتش نشانی شیراز گفت: گزارش سقوط از ارتفاع یک شخص به داخل چاهک آسانسور از طریق مرکز فرماندهی به ایستگاه شش آتش نشانی اعلام شد و تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند. 

ابراهیم حاصلی اظهار کرد: کارگر33 ساله نصاب آسانسور در هنگام ریگلاژ کردن درب کابین در طبقه همکف بدون تجهیزات ایمنی مشغول کار بوده که با از دست دادن تعادل به درون چاهک آسانسور سقوط می کند. 

وی ادامه داد : تیم امدادی پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی وضعیت، برق ساختمان را قطع کرده و  بوسیله نردبان به درون چاهک رفته و با حضور عوامل اورژانس و انجام آتل بندی، مصدوم را به بالا منتقل و در خودرو آمبولانس قرار دادند.  

همچنین در حادثه دیگری یک فروشنده خانم نیز به علت بی احتیاطی، از محفظه بالابر برقی به داخل زیرزمین مغازه، هنگامی که بالابر پایین بوده سقوط کرد و راهی بیمارستان شد. 

مهدی علیمردانی گله زن کمک فرمانده این عملیات از ایستگاه 11 گفت : تیم امدادی از ایستگاه 11 به همراه تیم کوهستان از ایستگاه 12 با استفاده از برانکارد مخصوص کوهستان، شخص مصدوم را به بالا منتقل کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند. 

انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار