اهواز؛

سارقان سکه های طلا در دام پلیس

فرمانده انتظامی دزفول گفت: دو کلاهبردار حرفه ای و فروشنده سکه های تقلبی در دزفول دستگیر شدند.

سارقان سکه های طلا در دام پلیسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ علی الهامی در تشریح این خبر گفت: این افراد کلاهبردار در تماس تلفنی و از طریق فضای مجازی با وعده فروش طلا و اشیای عتیقه به قصد کلاهبرداری تعداد 104 سکه طلا را از فردی سرقت کردند.

وی تصریح کرد: مالباخته با کلاهبرداران قرار گذاشته بود در ازای دریافت 1 کیلوگرم سکه عتیقه (تقلبی) تعداد 104 سکه بهار آزادی را که از محل فروش منزل مسکونی خود کسب کرده بود معامله نماید.

این مقام انتظامی اظهار داشت: کلاهبرداران پس از حضور در محل قرار، مالباخته را مورد ضرب و شتم قرار داده و سکه های طلا را به سرقت بردند.

سرهنگ الهامی افزود: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شد و شناسایی و دستگیری کلاهبرداران در دستور کار پلیس دزفول قرار گرفت .

وی خاطرنشان کرد: بررسی تصاویر مربوط به طلاجات تقلبی در فضای مجازی توسط سارقان و وجود یک زخم بر روی انگشت یکی از افراد کلاهبردار به عنوان سرنخی از سوی پلیس آگاهی مورد پیگیری قرار گرفته و با دقت و تیزبینی ماموران متهم اصلی و همدست وی شناسایی و در یک عملیات ضربتی با هماهنگی قضایی در مخفیگاهشان دستگیر شدند و متهم اصلی در بازجویی به طراحی این نقشه با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد.


انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۱۶ اسفند ۱۳۹۴
بله و معمولا این کلاهبرداران در استان خوزستان و بیشتر اوقات در مسجد سلیمان و لالی هستند.