این رشته سر دراز دارد؛

پرسپولیس 270 هزار دلار پرداخت کرد/یک میلیون و 900 هزار دلار بدهکار است

باشگاه پرسپولیس در راستای جلوگیری از مواجه با احکام کسر امتیاز فیفا و برای بستن چند پرونده بین‌المللی حدود 270 هزار دلار از بدهی‌های خود را پرداخت کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نهایی شدن وضعیت چند پرونده شکایت از بازیکنان سابق پرسپولیس، این باشگاه را مجبور به پرداخت مطالبات این بازیکنان کرد و در مواردی هم تصمیم باشگاه این بود که به جای کش دادن پرونده و کشاندن آنها به دادگاه عالی ورزش که به افزایش رقم مبالغ پرداختی منجر می شد، حساب و کتاب‌ها را صاف کند.
 
باشگاه پرسپولیس به این منظور 120 هزار دلار به ممدوتان، حدود 4 هزار دلار به سکوبرت و 60 هزار دلار به ولاتکو پرداخت کرده است و در بدهی خود به سوسا نیز در قسط اول به وی بیش از 40 هزار دلار داد.
 
به این ترتیب باشگاه پرسپولیس با پرداخت حدود 280 هزار دلار سه پرونده را مختومه کرده و یکی را هم تحت کنترل خود در آورده است، اما گرفتاری های این باشگاه و مدیران آن یکی دو تا نیست و این رقم در مقابل آنچه باقی مانده است، قابل توجه نیست.
 
باشگاه پرسپولیس فقط در یکی از پرونده‌هایش که مربوط به مانوئل ژوزه می شود با یک بدهی یک میلیون و 300 هزار دلاری روبرو است این باشگاه هنوز بیش از صد هزار دلار به روبرتو سوسا پرداخت کند، بدهی این باشگاه به پروپیچ و سپانوویچ حدود 16 هزار دلار است، مطالبات دستیاران ژوزه هم در میان است و طلب گابریل فرناندو و تادئو که سال قبل در این تیم حضور داشتند،‌حدود 200 هزار دلار عنوان می شود.
 
با یک حساب سرانگشتی پرسپولیسی‌ها حداقل در بخش بازیکنان و مربیان خارجی که از این باشگاه شکایت کرده‌اند تا این لحظه حدود یک میلیون و 900 هزار دلار بدهی روبرو هستند که البته در سنگین ترین پرونده که به مانوئل ژوزه مربوط می شود هنوز این امید را دارند که در cas حکم فیفا را شکسته و رقم بدهی خود را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار