مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری 95 فردا آغاز می‌شود

مشاور عالی سازمان سنجش از آغاز مهلت ثبت نام مجدد برای داوطلبانی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده‌اند و همچنین ویرایش اطلاعات آنها از فردا خبر داد.

حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار داشت: بر اساس آمار گزارش شده هشتصد و 23 هزار و 542 داوطلب در آزمون سراسری سال 95 ثبت نام کردند. 

وی افزود: اطلاعات داوطلبان ثبت نام کننده در آزمون مذکور که در مهلت مقرر نسبت به ثبت نام اقدام کرده‌اند از فردا دوشنبه 17 اسفندماه لغایت بیستم اسفندماه بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می‌شود که کلیه داوطلبان می‌توانند در این مهلت به سایت سازمان سنجش مراجعه و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعات مربوط نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود مبادرت نموده و نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام کنند. 

توکلی خاطرنشان کرد: به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی که در آزمون سراسری سال 95 اقدام نکرده‌اند فرصتی فراهم شده که داوطلبان از فردا دوشنبه 17 تا پنجشنبه 20 اسفند ماه بتوانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه‌های راهنما در صورت واجد شرایط بودن ثبت نام خود را انجام دهند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار