کرمان؛

وام های مسکن افزایش می یابد/ خرید مسکن به تعهد بانک مسکن افزوده می شود

عضو شورای پول واعتبارکشور گفت: مقدار پرداختی وام های مسکن برای افراد متقاضی در سال 95 دوبرابر می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدرضا پورابراهیمی گفت: با اجرای سیاست های انبساطی در حوزه مسکن عملا اتفاق خاصی در این حوزه رخ نداد اما شورای پول واعتبار در نشست هفته قبل خود میزان وام برای مسکن را در شهرهای بزرگ وتهران مشخص کرد.

وی تصریح کرد: وام برای افرادی که می خواهند بعد از سپرده گذاری تسهیلات بگیرند از80میلیون تومان برای تهرانی ها ، 60میلیون تومان برای کلانشهرها و40میلیون تومان برای شهرهای زیر200هزار نفر جمعیت به دوبرابر افزایش می یابد.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: برای افرادی که می خواهند بدون سپرده گذاری تسهیلات بگیرند نیز از مبلغ 100میلیون برای تهرانیها تا 80میلیون تومان درشهرهای بزرگ و60میلیون در شهرهای زیر200هزار نفر نیز دوبرابر خواهد شد.

وی از افزوده شدن وام خرید مسکن به تعهدات بانک مسکن خبرداد وافزود: در حوزه بافت تاریخی نیز تسهیلات خوبی به افراد پرداخت می شود.

نماینده مردم کرمان وراور در مجلس با انتقاد از وضعیت غیرشفاف اقتصادی در کشور گفت: اگر جلوی فساد اقتصادی موجود در کشور که بخشی از آن به دلیل تحریم ها وبخشی از آن سو مدیریت ها بوده است ، گرفته نشود در آینده نه چندان دور یکی از معضلات کشورما فساد مالی خواهد بود.

وی خطر فسادمالی را بیشتر از تخریب آمریکاییها ذکر کرد وگفت: مردم با شنیدن اخبار فساد اقتصادی روز به روز نگران تر می شوند که با اقداماتی که مجلس دراین زمینه دارد دهه آینده دهه شفافیت اطلاعات اقتصادی افراد خواهد بود.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار