زنجان؛

سازمان بهزیستی زنجان 90 هزار مددجو را تحت حمایت خود دارد

مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: ۹۰ هزار مددجو در استان زنجان تحت حمایت بهزیستی قرار دارند که از این تعداد ۱۹ هزار نفر معلول هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، محمدی‌ قیداری از حمایت۹۰ هزار مددجو توسط سازمان بهزیستی استان زنجان خبر داد که از این تعداد ۱۹ هزارنفر شامل معلولین می باشد.

وی بیان کرد: ۸ هزار و ۲۰۰ معلول جسمی و حرکتی نیز در استان زنجان شناسایی‌شده اند

مدیرکل بهزیستی استان زنجاندر ادامه گفت: بیش از ۶۵۳ دانشجوی معلول نیز در استان زنجان با حمایت سازمان بهزیستی مشغول به تحصیل هستند.

محمدی قیداری ضمن اشاره به اهمیت موضوع هنر در جامعه افزود: همان‌قدر که جسم انسان به تغذیه نیاز دارد، هنر نیزتغذیه ی روح و روان انسان می باشد.

وی تأکید کرد: هنردرمانی از ضروریت‌های زندگی افراد معلول است و از طریق هنر می‌توان نسلی توانمند را پرورش داد.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان افزود: جشنواره تئاتربهترین فرصت برای نشان دادن توانمندی‌ها و استعدادهای معلولان است و جشنواره طلوع برای حضور معلولان در عرصه هنر حائز اهمیت می باشد.

محمدی‌ قیداری تصریح کرد: ۶۳ اثر ارزشمند به جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۴۸ اثر انتخاب و ۱۴ اثر برای جشنواره پذیرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه این آثار شامل سه نمایش خیابانی، سه نمایش کودک و هشت اثر صحنه‌ای می باشد، یاد آور شد: گسترش هنر باعث توانمندی معلولان می‌شود.

انتهای پیام/ ا

برچسب ها: بهزیستی ، 90هزار ، مددجو ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.