کشف هزاران یونیفرم داعشی در جعبه های کمک های اولیه در اسپانیا+ فیلم و تصاویر

بیش از 20 هزار یونیفرم گروه تروریستی داعش در جعبه های کمک های اولیه در اسپانیا کشف شد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اکسپرس، زمانی که مقامات اسپانیا در حال بررسی جعبه های کمک های اولیه با برچسب "لباسهای دست دوم" در شهر والنسیا و الگسیراز بودند، بیش از 20 هزار یونیفرم نظامی متعلق به گروه تروریستی داعش را کشف کردند.

مقامات اسپانیا گفتند همه جعبه ها را مصادره کرده اند؛ اما تاکنون مشخص نشده این لباسها چگونه به این مناطق ارسال شده است. گفته می شود این یونیفرم ها زیر جعبه های کمک های اولیه جاسازی شده بود.

پس از کشف این جعبه ها، پلیس اسپانیا تحقیقات گسترده تری برای یافتن فرستنده یونیفرم ها آغاز کرد. به عقیده پلیس، فرستنده های این جعبه ها قصد داشتند آنها را به گروه تروریستی جبهه النصره وابسته به القاعده و داعش در سوریه و عراق تحویل دهند. 

گفته می شود این جعبه ها با برچسب "لباسهای دست دوم" نام گذاری شده بود تا به راحتی بدست تروریستها برسد.

وزارت کشور اسپانیا پس از کشف این جعبه ها در خصوص افزایش قاچاق کالاهای مختلف از این کشور به سوریه و عراق ابراز نگرانی کرد. در بیانیه وزارت کشور اسپانیا آمده است: "با حدود 20 هزار یونیفرم نظامی به راحتی می توان یک ارتش کامل را تجهیز و آنها را وارد میدان جنگ کرد."
ماه گذشته 7 نفر به ظن همکاری با گروه تروریستی داعش در اسپانیا بازداشت شدند.

کشف هزاران یونیفرم داعشی در جعبه های کمک های اولیه در اسپانیا+ تصاویر و فیلمکشف هزاران یونیفرم داعشی در جعبه های کمک های اولیه در اسپانیا+ تصاویر و فیلم

کشف هزاران یونیفرم داعشی در جعبه های کمک های اولیه در اسپانیا+ تصاویر و فیلم


برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار